עצרת מחאה נגד גזירת הגיוס התקיימה בביהמ"ד סאטמאר במונטריאול

במעמד כ"ק אדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שליט"א משתתפי העצרת התנדבו לפעול ולהפעיל בקרב הנדיבים בעם למימון הוצאות ההפגנות נגד גזירת הגיוס בארה"ק.

עצרת התעוררות ומחאה התקיימה בימים האחרונים בבית מדרשם של חסידי מהר"א מסאטמר במונטריאול שבקנדה. על סדר היום עמד נושא גזירת הגיוס, המרחפת מעל ראשיהם של מאות אלפי בחורי הישיבות ואברכי הכוללים בארץ הקודש.

קרא עוד:

[postim]

המעמד התקיים בראשותו של כ"ק אדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שליט"א, השוהה במונטריאול. אורח הכבוד והנואם המרכזי בעצרת הגאון רבי מאיר צוויבל מרבני וועד 'משמרת חומותיך ירושלים'.

במעמד נשמעו דברי מחאה נוקבים כנגד ממשלת הזדון, ששמה את לומדי התורה כמטרה לחץ, ומנחיתה על ראשיהם גזירה אחר גזירה בניסיון לקעקע את אושיות הממסד התורני, ולחלן את מיטב הנוער החרדי.

הדוברים נשאו בגאון את דבר היהדות הנאמנה, והצהירו כי הגזירות הקשות יוכלו לפגוע רק בכיסם של לומדי התורה, בפת לחמם ובמזונם הדל, אך לא בנפשם ורוחניותם חלילה. הם קראו לציבור יראי ה' להתחזק בשמירת המצוות ובדקדוקי הלכה, להקפיד יותר במצוות שבין אדם לחברו ועוד.

במהלך העצרת נקראו המשתתפים להתגייס לעזרת ה' בגיבורים, ולהיחלץ חושים למען הצלחת המערכה כנגד הגזירה הקשה. המשתתפים התחייבו לתת כל אחד ואחד כפי יכולתו מהונם לטובת מימון ההפגנות, ולפעול בכל כוחותיהם כדי לגייס תרומות נוספים מאת הנדיבים בעם, שתורת ארץ ישראל יקרה לליבם וחשובה להם.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מי שבוכה סתם על "גזירת הגייוס" יבכה על אמת על גזירות אמיתיות.
גייוס זו לא גזירה אלא מצווה מן התורה.החרדים לא מבינים מה שהם לומדים.לכן נבהיר להם ,כשאנשים מתים צעירים זו גזירה על אי קייום המצווה הבסיסית בעם ישראל ,כיבוש הארץ ,עזרה הדדית ואהבת לריעך כמוך .

כמה חבל שמישהוא חסר הבנה מינימלית בתורת ישראל יחווה דעה לרבנים גדולים,
יפה יוסף! השתיקה טובה לך

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו