מגיע לך להיראות טוב גם אם אתה רק אח של החתן… • קולקציית ברודווי 2015

'ברודווי', הרשת היחידה בארץ המייצרת לבדה את כל הקולקציה, מה שמאפשר להם למכור סחורה ייחודית עם דוגמאות בלעדיות • גלריית הדוגמאות החדישות בשת ההלבשה החסידית

תמונה לכתבה באתר

בימים אלו בשיא "עונת החתונות" של חודשי החורף, ניתן לראות עשרות ומאות מחותנים העומדים לפני נישואי צאצאיהם שיחיו המגיעים יחד עם בני ביתם לחנויות רשת ההלבשה החסידית "ברודווי" ומבקשים להתחדש במלבושים חדשים ומכובדים לכבוד החתונה הקרבה ובאה.

בהנהלת הרשת מסבירים לנו שרוב המחותנים בוחרים לרכז את רכישות ההלבשה דווקא ברשת "ברודווי", כי הם הבינו שהמקום היחיד בו יקבלו את הסחורה האיכותית ביותר ישיר מהיצרן וללא פערי תיווך, היא ברשת ההלבשה החסידית המובילה "ברודווי" – וזה אכן האמת כפי שמנהלי הרשת מציינים בפנינו, שברודווי היא הרשת היחידה בארץ שמייצרים לבד את כל הקולקציה שלה, והיא אינה רוכשת סחורה ממתווכים או זכיינים של יצרן כלשהו, ומה שמאפשר להם למכור סחורה ייחודית עם דוגמאות בלעדיות ובמחיר מוזל במיוחד.

אם עד היום מחותנים היו רוכשים את חבילת הביגוד לחתן ולאחמ"כ היו רוכשים לכל ילד מבני המשפחה אך ורק את מה שנחוץ לו לקראת החתונה. היום בעקבות המחירים הזולים והיתרונות העצומים של ברודווי, רואים יותר ויותר מחותנים שמגיעים לעשות קניה מרוכזת לא רק לחתן אלא גם לכל בני המשפחה, ובכך הם לא רק חוסכים הרבה כסף, אלא גם קונים בסכום הזה הרבה יותר מוצרים, ולא רק את מה שממש נחוץ ומה שאין כבר ברירה… מה שבעצם גורם לאחי החתן ולבני המשפחה שגם הם ייראו טוב בשמחה המשפחתית.

יצוין גם שברכישה מרוכזת ניתן ליהנות ממחירים זולים עוד יותר וממבצעים מיוחדים, גם על מגוון המוצרים שבמחלקת ההלבשה הכללית, שגם בתחום זה רשת ברודווי חוללו מהפכה של ממש, כאשר השכילו להכניס לתוך החנויות מחלקה מיוחדת ומורחבת לביגוד כללי, הכולל את מיטב ההלבשה החסידית כאשר גולת הכותרת הינם החולצות הייחודיות שאינם צריכים גיהוץ כלל!

על איכות מוצרי "ברודווי" תעיד חותמת האיכות של תו התקן הבין לאומי לאיכות 9001 ISO, שרשת ההלבשה החסידית ברודווי הם היחידים שעומדים בתו התקן היוקרתי הזה!

גשו עוד היום לסניף הקרוב אליכם והתחדשו גם אתם לקראת החתונה.
סניף ירושלים: רחוב מיכה 4 (גאולה) טלפון 02-5021857
סניף בני ברק: רחוב וילקומירר 16 טלפון 03-6199152
סניף בית שמש: נהר הירדן 30 (פינת יהושע) טלפון – 02-9951529
סניף ביתר עילית: המגיד ממזריטש 54 טלפון 02-5803877
סניף אשדוד: עקביא בן מהללאל 2 טלפון 08-8679614

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו