הגאון רבי מתתיהו דייטש בסיור במשחטת 'גלאט עוף' שבהשגחת הבד"צ העדה החרדית

השבוע הגיע הגאון רבי מתתיהו דייטש שליט"א רבה של רמת שלמה ירושלים לסיור במשחטת 'גלאט עוף' שבהשגחת הבד"צ העדה החרדית, להגר"מ נלוו רבני המשחטה ובראשם הגאון רבי אהרן ברנדסדורפר שליט"א דומ"צ העדה החרדית. ביקור זה הוא המשך לביקורים שערכו במקום גדולי הפוסקים בארה"ק שבאו לחזות בעיניהם את ההידורים הרבים הנהוגים במשחטת 'גלאט עוף' - צילום: א. ל.

במשך מספר שעות סיירו הגר"מ דייטש והגר"א ברנדסדורפר בכל אגפי השחיטה החיתוך הבדיקות המליחה והאריזה, ודנו בשאלות רבות שעלו על הפרק בנושאים אלו. הרב דייטש שליט"א הביע את התפעלותו מהדקדוקים המיוחדים בכל דבר כמו בדיקת הריאות בדיקת הגידין וצרירת דם וכו' – כאשר בכל ספק קל שבקלים [אף שהעוף כשר לכתחילה] העוף נלקח לטריפות, ובכלל ההשקעה הנדירה שמשקיעים בכדי שיצא בתכלית הכשרות.

כמו כן שיבח בדבריו את העובדה שלא שינו מאומה ממה שהנהיגו מרנן המנחת יצחק והקנה בושם זצ"ל למרות הזמן הרב שעבר ויש חידושים טכנולוגיים, וזוהי סוד ההצלחה. לסיכום אמר הגר"מ דייטש, שאכן לא לחינם זכו שכל בית ישראל סומכים ידיהם על כשרות הביד"צ ובפרט בעניני העופות, כאשר רואים את גודל החומרות וההידורים שאין דומה לו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אוכלים רק בד"צ!

האם בדק גם סכינים רטוב/יבש, ומה אם הזריקות שנותנים בשוק

למגיב השני:
תפסיק לקטר! כולם רואים שגדולי הרבנים סומכים ידיהם על כשרות הבד"צ, הרבנים מגיעים למשחטה בודקים את כל הנושא ומתרשמים מההידורים הרבים, ומורים בשופי לקהל עדתם לאכול רק עופות של הבד"צ!.

אני גם משתתף להודעה הנ"ל
ותפסיק לקטר זה לא בא מכיוון חיובי וד"ל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו