וידאו ותמונות: מעמד נדיר סיום הש"ס של תלמיד ישיבת כוכבי אור

במעמד נדיר ומרגש של סיום הש״ס ע״י בחור מתלמידי ישיבת ברסלב 'כוכבי אור' השתתפו כל ראשי ישיבות ברסלב בארה"ב. כידוע דיבר רבינו ז״ל רבות על גודל חשיבות ריבוי הלימוד ועל כך שראוי לכל יהודי לסיים את הש״ס וללמוד את כל התורה מתחילה ועד סוף

זהו אירוע נדיר המתרחש אולי אחת לכמה שנים כאשר תלמיד ישיבה מסיים את הש״ס. בישיבת ברסלב 'כוכבי אור', בראשות הבעל מנגן הידוע הרב בערי וועבער, זכה השבוע תלמיד הישיבה הבחור מנחם לינקנבערג הי"ו מהמיוחדים שבחבורה לערוך סיום שכזה על כל הש"ס.

לרגל הסיום הנדיר התקיימה סעודת מצווה מפוארת ומרשימה בה השתתפו כל ראשי ישיבות ברסלב ארה"ב, בהם הרה"ג ר' דוד יוסף מייזליש שליט"א ראש ישיבת ברסלב מאנסי, והרה"ג ר' יואל ראטה שליט"א ראש ישיבת ברסלב תפארת התורה וויליאמסבורג, והרה"ג ר' יהושע פריעדמאן שליט"א ממשפיעי אנ"ש בעיר מאנסי.

אחד הדברים שציין הבחור מנחם הי"ו בהתרגשות היה שאת הכח לסיים את הש״ס ולעבור דף ועוד דף שאב מהעידוד שקיבל מהרה"ג ר׳ יואל ראטה שליט"א, אשר חיזק אותו והאיר את עיניו על פי עצותיו של רבינו הק׳ הננמ״ח. כידוע דיבר רבינו ז״ל רבות על גודל חשיבות ריבוי הלימוד ועל כך שראוי לכל יהודי לסיים את הש״ס וללמוד את כל התורה מתחילה ועד סוף. ואמנם בזכות דיבורים קדושים אלו מרבינו הק׳ ותלמידו זכה הבחור היקר לסיים את כל הש"ס. אשרי חלקו!

צפו בתמונות מהמעמד המרגש.

קרדיט: ברסלב גלובל.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בערי הוא ראש ישיבה ?
הוא יושבבלי כובע, כאילו הוא סתם איזה זמר…
מה קורה כאן

אשריך בחור'ל, מתי נזכה אנחנו?

לכבוד 'אני' מה משנה כובע מה זה משנה הבחור מהישיבה שלו סיים ש"ס חביבי תתחיל ללמוד וגם אתה תסיים אי"ה ש"ס אם תהיה רציני ולא ליצן שנתפס על טפלות

דרך אגב ע"פ תורת מורינו הרב שי"ק מיבניאל
ניתן לסיים את הש"ס בקריאה בלבד גם ללא הבנה מינימלית

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו