עורכי העלונים התורניים התכנסו לכנס משותף, ראשון מסוגו

עורכי העלונים קיימו רב שיח פתוח בנושאים העומדים מעל שולחנם, והחכימו איש את רעהו בתובנות ורעיונות, ומניסיונם רב השנים. בין השאר, הדוברים העלו על נס את התועלת הרבה שיש בעריכת דברי תורה. צפו בתיעוד

ביום חמישי שעבר, ערב ראש חודש מרחשון, נערך במלון דבורה בתל אביב כנס ראשון מסוגו, של עורכי עלונים תורניים. בכנס השתתפו כעשרים מעורכי העלונים התורניים מהשורה הראשונה.

הכנס שהתקיים ביוזמת ובחסות מערכת "בינינו" המאגדת אלפי שיעורי תורה מוסרטים ומאות עלונים תורניים מכל רחבי העולם, ומסייעת בשימורם, קיטלוגם והפצתם המקוונת ללא תשלום, ובשיתוף פרויקט "עולמות" – לימוד בעיון.

הכנס נפתח בדברי תורה מפי הגאון רבי שלמה גוטפריד שליט"א ראש בית המדרש "שירת דבורה" תל אביב ורבה של שכונת גני הדר פתח תקוה. בדבריו חיזק ועודד את עורכי העלונים המפיצים תורה במקומותיהם, ומביאים להפצת דברי התורה בעולם כולו.

בהמשך הכנס קיימו עורכי העלונים רב שיח פתוח בנושאים העומדים מעל שולחנם, והחכימו איש את רעהו בתובנות ורעיונות, ומניסיונם רב השנים. בין השאר, הדוברים העלו על נס את התועלת הרבה שיש בעריכת דברי תורה, ואת התרומה הגדולה של העלונים לכתיבת חידושי תורה של כלל הציבור, ולהנגשת רעיונות תורניים עמוקים לכלל שכבות הציבור.

הרב צבי קנול ממערכת "בינינו" הציג חידושים טכנולוגים לשימור ואינדוקס העלונים הרבים בצורה יעילה, ואת פרויקט "מראי מקומות" לפרשות השבוע שנכנס לשנתו השלישית.

בהמשך הכנס הרצה מר שמואל דרילמן מנכ"ל חברת הדיגיטל החרדית webetter שלבקשת הנוכחים סקר בפניהם נושאים רבים הנחוצים להפצת העלונים באמצעים הטכנולוגיים הכשרים על פי ההלכה, והשיב לשאלות המשתתפים. בשימת דגש על שיטות יעילות לדיוור רשימות תפוצה רבות משתתפים והצגת מגוון פתרונות.

לאחר שעות של דיונים הסתיים הכנס בתחושת סיפוק והתרוממות רוח על התועלת הרבה להפצת התורה מכנס זה, ומתוך תקווה לקיום כינוסים מסוג זה בעתיד.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איפה אפשר להשיג עוד מידע על הכינוס ועל הקבוצה הזו

כנס מענין…האם יהיו עוד כנסים כאלה בקרוב? איפה מפרסמים על הכנס?

איפה העורך האגדי של "אז נדברו"??????????????????????

אני מכיר טוב את המערכת "בינינו" מה שטוב שם שיש ארכיון של אלפי עלונים להורדה..ועלונים תורניים של רבנים חשובים..ישר כח!!!

למי שלא הבין את הקשר בין הגורמים, פשוט מאד.
אתר 'בינינו' הוקם ע"י משפחת קנול לזכר אביהם הנדבן המפורסם ר' שרגא פייבל קנול ז"ל.
משפחת קנול הם הבעלים של מלון 'דבורה' בו נערך הכינוס, וכן הם מחזיקים את מכון שירת דבורה שבראשו עומד הגר"ש גוטפריד שליט"א.
ומעתה אתי שפיר הכל ולק"מ.

כנס מבורך מאד…בתור אחד שעורך עלון מדי שבוע…מגיע לעורכי העלונים כנס מסוג זה על מנת לחזק את ידם…אשמח לדעת על הכנס הבא…

למה לא הזמינו אותי??????????????

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו