Gili Yaari /Flash90

ב"ב בהסגר: התח"צ הבין עירוני בוטל – 4 קווים ימשיכו לפעול בתוך העיר

בהמשך להכרזה על העיר בני ברק כאזור מוגבל, תופסק התחבורה הבינעירונית לעיר בני ברק. בעיר ימשיכו לפעול ארבעה קווי תחבורה ציבורית שישרתו את תושבי העיר רק בתחומיה. בעירייה מבהירים: "בתוככי העיר - התנועה חופשית לתושבי בני ברק"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

בהמשך להחלטת הממשלה והדרג המדיני וההכרזה על העיר בני ברק כאזור מוגבל, תופסק התחבורה הבינעירונית לעיר בני ברק. בעיר ימשיכו לפעול ארבעה קווי תחבורה ציבורית שישרתו את תושבי העיר רק בתחומיה. העלייה והנסיעה באוטובוס תותר במסכה בלבד. שתי השורות הסמוכות לנהג יישארו ריקות כדי להגדיל את ההפרדה בין הנוסעים לנהג.

הקווים הפנימיים בעיר 2,3,5,11 יפעלו כך שקווים 2 ו-5 יפעלו במתכונת סיבובית ללא שירות לקניון איילון. קווי התחבורה הציבורית שעוברים בעיר ומשרתים ערים באזור, בתיאום עם המשטרה יעקפו את ציר ז'בוטינסקי דרך אם המושבות (בין פתח תקווה לרמת גן), ללא עצירה בתחנות בתחומי בני ברק.

עוד נמסר כי "ברשות הארצית לתחבורה ציבורית נערכים לכך שיוטלו הגבלות נוספות על ערים ושכונות נוספות ברחבי הארץ". שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' אמר כי "זו תקופה מורכבת ובע"ה נעבור את זה ביחד. הצמצום בתחב"צ בעיר בני ברק זה הכרח שאנו מבצעים בהתאם להנחיות המל"ל, למען בריאות הציבור והנהגים. בעזרת ה', נצמצם את התחלואה ונחזור לפעילות מלאה בקרוב. פסח כשר ושמח".

בתוך כך עיריית בני ברק עדכנה הלילה את תושבי העיר כי "בהתאם להחלטת הממשלה בשל סכנת הקורונה, משטרת ישראל חסמה את הכניסות לעיר עבור תושבים הגרים מחוץ לבני ברק. שימו לב, להלן פרטי השינויים בתנועה בעיר ובכניסות אליה: בתוככי העיר – התנועה חופשית לתושבי בני ברק, במגבלות הוראות משרד הבריאות וכפי הקיים בכל הארץ. המעבר החופשי לתושבי העיר הוא בין כל השכונות בעיר ללא יוצא מן הכלל, כולל ברחוב ז'בוטינסקי אל שכונות צפון העיר ומהם אל מרכז העיר (דרך רחוב אבוחצירא)".

עוד עדכנו כי "הכניסה לעיר מותרת אך ורק לתושבי העיר בלבד. הכניסה לעיר לאזרחים שאינם תושבי העיר, מותרת אך ורק לעובדים חיוניים בהצגת ת.ז. היציאה מהעיר מותרת אך ורק לעובדים חיוניים. תמשך אספקה סדירה ומלאה לעיר של כלל המצרכים לחנויות המזון. אנחנו עושים מאמצים מרובים להקל על תושבי העיר ולתת מענה לכל צורך ופניה. בכל שאלה ובעיה ניתן לפנות למוקד העירוני המתוגבר 106. בברכת והסירותי מחלה מקירבך".

בהודעה קולית לתושבי העיר שהופצה ביום שישי אמר ראש העיר אברהם רובינשטיין כי "אנחנו נמצאים בימים מאוד לא קלים. המצב שלנו בבני ברק קשה אנשים יקרים נדבקים וחולים במחלה שמסכנת חיים באופן מוחשי רח"ל. אני יודע שבמצבים כאלה יש גם דברים טובים פחות, ואנחנו פועלים בכל הכוחות יחד עם אנשי המקצוע שביקשתי מהם להצטרף ולסייע לנו במערכה להצלת חיים".

"אנחנו מחלקים מזון, סימנו יחד עם העמותות השונות לחלק אלפי מנות קמחא דפסחא ונדאג בעז"ה שלא יחסר דבר. החל מיום ראשון נחלק אלפי מנות מזון למבודדים בעיר אנחנו פועלים בכל הכוחות לטפל בכל החולים ולתת מענה לצרכים שלהם, לשמור על המבודדים ולבצע בדיקות לכל מי שמרגיש לא טוב. אני מבטיח שאף אחד לא ילקח בכוח רק מי שיחפוץ בכך, וברצון".

"היום כוחות הבטחון סגרו את הכניסות לעיר בהתאם להחלטת ממשלה. זה פחות נעים, אבל זה נועד מכורח המציאות בשביל לשמור עלינו. חשוב להדגיש שהתנועה בעיר חופשית ומי שצריך לצאת לצורך חיוני יכול. שוחחתי היום עם קציני המשטרה והתנועה חופשית בכל שכונות העיר כולל קריית הרצוג ופרדס כץ. המצב הוא מצב חדש ולא שגרתי. אנחנו פועלים מול כל הגופים לסדר את הכל. אני מבקש מכם שתתאזרו בסבלנות אלו לא ימים קלים לכולנו", דברי ראש העיר.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עכשיו רשמי תסמין נוסף לקרונה הוא :
" חרדי"…

בחקירת התפרצות הנגיף עולה שעטלף נדבק מ"חרדי"…

אולי באמת יעשו לנו מקלחות חיטוי…?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture