Noam Revkin Fenton/Flash90

גפני לנתניהו: "לא נהיה שותפים של מי שיטיל סגר על המגזר החרדי"

יו"ר דגל התורה במתקפה על ראש הממשלה בעקבות הכוונה להטיל סגר על ערים חרדיות: "אני אומר את הדברים על דעת עמיתיי השרים דרעי וליצמן - לא נהיה שותפים של מי שיטיל סגר על המגזר החרדי. זהו קו אדום מבחנתנו ואני מנתניהו לפעול"

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני אומר בראיון סוער 'קול חי' יוצא במתקפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני אומר את הדברים על דעת עמיתיי השר דרעי והשר ליצמן – לא נהיה שותפים של מי שיטיל סגר על המגזר החרדי. זהו קו אדום מבחינתינו ואני מצפה מראש הממשלה נתניהו לפעול בעניין ולא רק להגיד".

"לא נהיה שותפים של מי שמדביק עלינו כזו סטיגמה, לא יתכן שעסקים מרשים לעצמם לפטר היום רק את העובדים מבני ברק, לא נסכים לזה", מוסיף גפני, לדבריו, "לא ניתן למישהו שמנסה לנצל את הסיטואציה הקשה כדי להכפיש את הציבור הכי ממושמע במדינה. אני עומד בקשר עם כל ראשי הערים החרדיים, הרחובות ריקים, הציבור שלנו ממושמע. חד משמעית".

הפרשן הפוליטי החרדי הבכיר יעקב ריבלין כתב היום בטוויטר: "יצא המרצע מהשק. גורם חרדי בכיר מאוד המשתתף בדיונים הפנימיים ביותר אומר לי כעת את המילים הבאות; יעקב צדקת. נתניהו דוחף לסגר כללי על המגזר החרדי כדי להטיל עלינו את האחריות ולברוח מאשמה". בדיווח ב'קול חי' הוסיף כי "בכיר מאוד 'במטוס ראה"מ' מאשר לי היום, כי הסגר על בני ברק נועד לגלגל אחריות על החרדים".

עמיתו, הפרשן ועורך הדין אבי בלום אמר ב'קול חי' כי "המבחן הראשון של נתניהו מול החרדים אחרי הבחירות, והוא עושה את מה שעשה באסון הכרמל, ממהר למצוא את "האשם". גם הפעם זה החרדים". אבישי בן חיים ציטט ב'חדשות 13' דמות חרדית בכירה מאוד שאומר: "נמכרנו אני ומולדתי, רה״מ נתניהו ומנכ״ל משרד הבריאות החליטו יחד להטיל סגר רק בערים החרדיות. הם עוזרים שנייהם להסתה נגד החרדים ודוחפים את כל הכותרות נגד המגזר החרדי".

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי אמר הערב בראיון ל'קול ברמה' כי, "אלעד היא מבודדת לא כמו בני ברק. אם אנשים ידעו לשמור על עצמם ולא יצאו מהעיר, נצליח לשכנע שלא יעשו בעיר מעבר למצב כרגע". לדבריו, "לא רוצה להתחייב מתי זה ייגמר, אבל זה מאוד תלוי גם בנו. אנחנו רואים שכל יום יש תוספת של 15% חולים בב״ב. כולי תקווה שהכל זה בגלל פורים וההשלכות של זה ולא מעבר. כרגע שומרים על כל הכללים ומקווה שזה יירד וירד".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
25 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נראה אותם עושים סגר בתל אביב רמת גן ובשאר הערים החילוניות ביום העצמאות…

צודק מאוד לגבי ההסתה והפיטורים

סיפור אמיתי
היום הייתי צריך להגיע לרח' יפו בירושלים, היה שם התקהלויות של הממוון חילונים יותר מחמישים בקבוצה והם היו קבוצות גדולות ולא שמרו על שום כלל של משרד הבריאות
זה היה מזעזע ומפחיד אבל החרדים בכאילו לא שומרים על הכללים
באחוזים יש להם הרבה יותר חולים מאיתנו
אחד מתוך 148 אצל החרדים חולה
ואצל החילונים אחד מתוך 116
יחי ההבדל

יש לדרוש הסרת הסגר מבני ברק באופן מיידי ובכל התוקף
מציירים כאילו זה טובת תושבי העיר
זה כמו להכניס אדם למאסר ולומר לו שזה טובתו

בינתיים אחוז הנדבקים הגבוה ביותר הוא בבני ברק ועוד ערים חרדיות. אז מדוע לך רגשות נחיתות? אתם מתנהגים כמו ילדי תשב"ר. באמת.
תתבגרו כבר. לחילונים אין שום דבר נגדיכם. פשוט לא רוצים שתיהיה לנו תמותה והתפשטות של המחלה.
אני פראמדיק חרדי. ולא מבין מדוע חרדים חושבים שיש קשר בין סגר עיר בסיכון לאנטישמיות.

ההחלטה על הסדר התקבלה. יאלה נראה אותם גברים ללכת לאופוזיציה

תעצרו קודם את הזוגות שנוסעים להורים למרות הסיכון….

במילים אחרות: מי שמונע מאתנו להרוג את אזרחי ישראל, שישכח שנתמוך בו

איזה טיפש? אתה לא רואה שיש המון חולים שם?אתה רוצה שכולם יהיו חולים?

אבל בקשה לא רק בדיבורים..
תראו רצינות ותסתמו את הפה של העצניקים.

תמיד היה ברור שפארמדיקים לא מבינים בגיזענות ובפוליטיקה הם אנשים מדי טובים…

תגובה לפארמדיק

כל הכבוד גפני ממש כל הכבוד לך!!!
ולפראמדיק החרדי תשובתך היא ממש טענו בחיטים והודה לו ב'זכר קדשו'!!! (בשעורים…) שאלו מה עם כל הערים החילוניות שמפרים בהן את ההוראות ואינם על הכוונת להסגר ובתגובה קבלו תירוץ נבוב ש"פשוט לא רוצים שתיהיה לנו תמותה והתפשטות של המחלה."
ממש נראה שזה שדיבר קודם על ילדי תשב"ר נדבק באותה צרה…

אנטשמיות:
כמו בכל מגיפה גם (במגיפה השחורה) הגוים טענו שהיהודים מרעילים את הבארות וכו' וכו' רק שבמגיפה השחורה היהודים לא חלו ולכן האשימו אותם, ובקורנה כן חולים. מכל צד אפשר להאשים את היהודים (שיהודים האמיתים הם החרדים).
ונסיים מציטוט מההגדה 'והיא שעמדה לאבתינו ולנו…'

מה נסגר אתכם?? מדוע להתבכין אין מה לעשות. אזור צפוף. ומה לעשות שהיו קבוצות בציבור שהרסו והזיקו.ועכשיו כולם משלמים את המחיר.

ילדים די.
חרדים די.
חילונים די.
אנשים מתים, ואנחנו עסוקים במשחקי חרדים חילונים ברמה של גן.

לפראמדיק: כנראה שאתה התמים ולא קורא את הפוליטיקה שמאחורי הסגר, מטומטמים אנחנו לא, ואם אחוז החולים בתל אביב גבוה מביתר עילית ושאר ערים חרדיות ועדיין אין סגר על תל אביב, אז משהו מסריח כאן , ושום פראמדיק לא יוכל להסוות את זה…

מגיע לחרדים כיוון שלא שמרו ולישי זה ממש לא נכון חרדים הם מיעוט רציני במדינה ויש במרכז יותר חולים חרדים מחילונים זה פשוט חילול ה'

עזבו מה אתם חושבים על ההסגר.
העיקר שתשארו בבית ותשמרו על עצמכם.
אני רחובותית כבר 3 שבועות לא יוצאת מהבית עם 7 ילדיי כדי לשמור על הבריאות.
לא אכפת לי מה אומרים, אכפת לי שהמשפחה שלי תהיה בריאה ולכן אני עושה את ההשתדלות שלי.
אל תצאו מהבית גם אם אתם מרגישים בכלא.
זה המעט שאנחנו יכולים לעשות כדי לשמור על עצמינו.

גפני הבטיח!
וואוו!
מפורש!
אני מתחיל להאמין לו……

גפני ירדוף אחרי ביבי
כמו תמיד…
אל תאמינו לו מילה.

היום נסעתי לבדי ברכב בחזור מאושר עד ברחוב שמגר בירושלים לכיוון ביתי ברמות. הייתי אגב עם מסיכה וכפפות. היה מחסום משטרתי שבדק רכב לפני, הבנתי שגם אותי יבדקו והכל מצוין. שאלו לשלומי ומהיכן חזרתי. בדקו במסוף ושיחררו אותי לדרכי. עד כאן הכל מצוין! מה שהרתיח אותי שמאחורי נסע רכב עם שני ארסים חילוניים שישבו אחד ליד השני וראה פלא: לא נבדקו!! עוד רכב חילוני לא נבדק, חרדי נבדק!. אנטישמים מטורפים

גפני תפסיק לעשות עלינו סיבוב ולשקר הציבור החרדי זלזל בענק ואיך כאן שום אנטישמיות צריך להפסיק עם ההתבכינות הזאת יש ביקורת והיא אמתית !

הציבור החרדי לא זילזל סתם הוא פשוט לא חשוף לכלי התיקשורת וכשהסבירו להם הם מקפידים מאווד וזה מנסיון של אחת שגרה באמצע בני ברק ורואה את ההתנהלות בבני ברק ובערים נוספות במקביל…
ההדבקה הייתה יותר מהירה כי פשוט אצלינו יותר צפוף משפחות ברוכות זה הכל!!!!!!!!!!
ובענין הסגר זה פשוט כי הם לא סומכים על החרדים בענין הפסח שזה עצוב וחבל ובושה ממש כי איך שנראה הציבור נענה לכללים יותר מהחילונים.

גפני צודק במאה אחוז הכל שקר אחד גדול ותפסיקו לומר שהחילונים טובים הגמ אומרת גדולה שנאת עם הארץ לתלמדי חכמים
בנינו אם לא רוצים כאילו שנדביק אותם אבל זה לא האמת אם רוצים להתנפל עלינו וזה התסה הנטישמיות ועללית דם בערב פסח במהדורת שפ
קומו ותביעו מחאה כמו גפני ושזה ישמע מהרבה אולי יפנימו שאנו לא כבשים שיעשו בנו כרצונם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו