Olivier Fitoussi/Flash90

החל מסוף השבוע: התח"צ העירונית חוזרת לפעול בשישי ומוצ"ש

ברשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה נקבע כי קווי התחבורה הציבורית העירונית שפועלים במהלך ימי השבוע ימשיכו את פעילותם גם בסופי השבוע. אך לא תחודש פעילות של קווים שפעילותם הופסקה. סמוטריץ': "השירות הבינעירוני עדיין לא יפעל"

ברשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה נקבע כי קווי התחבורה הציבורית העירונית שפועלים במהלך ימי השבוע ימשיכו את פעילותם גם בסופי השבוע. אך לא תחודש פעילות של קווים שפעילותם הופסקה. ברשות הארצית לתחבורה ציבורית פועלים לספק את דרישות הציבור לשימוש בתחבורה הציבורית במגבלת מספר הנוסעים.

נמסר, "בפני הרשות הארצית לתחבורה ציבורית עומד אתגר למקסם את השירות לצבור כשמספר הנהגים והאוטובוסים מוגבל והדרישה לשימוש בתחבורה הציבורית גדלה בכל יום. ברשות הארצית לתחבורה ציבורית קוראים לציבור הנוסעים לשמור על ההנחיות, להקפיד לחבוש מסיכה במהלך הנסיעה, לא לנסוע אם אתם סובלים מתסמיני קורונה. שימו לב כי לא ניתן לשלם במזומן או להטעין את הרב-קו אצל הנהג".

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' אמר כי "במסגרת ההיערכות של התחבורה הציבורית לשגרת קורונה, קיבלנו היום החלטה להחזיר בעזרת השם החל מיום שישי הקרוב את התחבורה העירונית בימי שישי ובמוצאי שבת. השירות הבינעירוני עדיין לא יפעל. סעו בזהירות והקפידו בבקשה על הוראות משרד הבריאות".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו