David Cohen/Flash90

לקראת גל שני? בתי החולים פותחים מחדש את מחלקות הקורונה

בעקבות העלייה בתחלואה: בבתי החולים תל השומר, וולפסון, מאיר ואסף הרופא פותחים מחדש את מחלקות הקורונה. מחלקת הקורונה היחידה שנותרה פתוחה בשערי צדק התמלאה, ולכן מתכוונים שם לפתוח מחלקה נוספת ביום ראשון בבוקר

בבתי החולים תל השומר, וולפסון, מאיר ואסף הרופא פותחים מחדש את מחלקות הקורונה בעקבות העלייה בתחלואה, כולל עלייה במספר החולים המאושפזים – כך דווח ב'כאן חדשות'. משרד הבריאות עדכן הערב כי 40 מהחולים מאושפזים במצב קשה, בהם 27 מחוברים למכונות הנשמה, עוד 49 חולים במצב בינוני. בבתי החולים מאושפזים 192 חולים.

בבית החולים וולפסון מאושפזים 18 חולי קורונה חדשים, בהם שישה מונשמים – כולל גבר בן 52 ואישה בת 61 ללא מחלות רקע ובמצב אנוש. בבית החולים מאיר, שצפוי לפתוח את מחלקת הקורונה מחר, יש 11 חולי קורונה חדשים. בתל השומר יש יותר מ-30 חולים חדשים, ושם נערכים לפתיחה מחר של מחלקת טיפול נמרץ-קורונה בחניון התת-קרקעי של בית החולים.

ב'חדשות 12' דווח כי גם בבית החולים שערי צדק מרגישים את השפעותיה של העלייה בתחלואה. מחלקת הקורונה היחידה שנותרה פתוחה התמלאה, ולכן מתכוונים שם לפתוח מחלקה נוספת ביום ראשון בבוקר, או לחלופין – להפנות חלק מהחולים שמצבם מוגדר קל למלוניות קורונה. כתוצאה מכך, מד"א קיבלו הנחייה שלא להפנות יותר חולי קורונה לבית החולים עד לפתיחה הצפויה של המחלקה החדשה.

בתוך כך, 16 מהדיירים ומאנשי הצוות בבית האבות "עידן הזהב" בשכונת קטמון בירושלים נדבקו בנגיף הקורונה. בני משפחות הנדבקים בקורונה קיבלו עדכון מיד לאחר קבלת התוצאות. בבית החולים שערי צדק בבירה ציינו כי שישה מקרב הנדבקים בקורונה בבית האבות מאושפזים בבית החולים במצב קל.

דו"ח מעורר סערה: "ישראל נכנסת ל'גל שני' – מחייב נקיטת צעדים נחושים"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו