Yonatan Sindel/Flash90

ערים נוספות בדרך לסגר: נתניהו יכנס את ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל

ראש הממשלה הנחה לכנס את ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל מייד בתום גיבוש ההמלצות הסופיות במשרד הבריאות. בין האזורים שבהם שוקלים להטיל הגבלות: מודיעין עילית, רמלה, בית שמש, לוד, ירושלים, קריית מלאכי, בני ברק, אשדוד ורעננה

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים כעת התייעצות עם שר הבריאות יולי אדלשטיין וראש המטה לביטחון לאומי מאיר בן שבת בה דנו על נתוני התחלואה במוקדים שונים לקראת הכרזה על אזור מוגבל – כך נמסר לשכת ראש הממשלה. על פי ההדעה, נתניהו הנחה לכנס את ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל מייד בתום גיבוש ההמלצות הסופיות במשרד הבריאות.

בין האזורים שבהם שוקלים להטיל הגבלות שונות – משכונות ועד אזור מלא: במודיעין עילית, רמלה, בית שמש, לוד, ירושלים, קרית מלאכי, בני ברק, אשדוד ורעננה. ההגבלות הנשקלות הן בין תגבור בדיקות ועד לסגר מלא. ההגבלות הנוספות צפויות להצטרף להגבלות שהוטלו בימים האחרונים, בעקבות העלייה בנתוני התחלואה בנגיף הקורונה.

העיר בעלת מספר החולים הרב ביותר בישראל היא ירושלים – עם 6,010 חולים מאומתים עד כה. מדובר ב-0.65% מתושבי העיר. במקום השני בני ברק עם 4,134 חולים, אך שם אחוז החולים מכלל העיר הוא 2.06%.

כזכור, ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל החליטה אמש לאשר למפקד הצבאי של אזור יהודה ושומרון להכריז על השטח המוניציפאלי של ביתר עילית כשטח מוגבל ל-7 ימים, החל מהיום (יום ד' 8.7) עד ליום רביעי בשבוע הבא (15.7). לאור ההחלטה תוגבל הכניסה והיציאה לעיר ביתר עילית וכן יוגבלו התנועה והעסקים בתוך העיר עצמה.

ראש לשכת ראש הממשלה שוחח אמש עם ראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין והודיע לו כי הסגר בעיר יחל בשעה 13:00, כדי שהציבור יוכל להיערך. "רובינשטיין הביע את תודתו על המחווה האנושית וההכרחית, אך שב וביקש שראש הממשלה ומשרד הבריאות יאמצו את התוכנית המפורטת שהוכנה בעירייה למיגור התחלואה בעיר, ולבטל את הסגר באופן מיידי".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה לא בתל הביב

רוב החולים במודעין עילית הם בחורים שלומדים מחוץ לעיר והיו בישיבה הם יודעים את זה וכל זאת רוצים לעשות סגר

שוב רק חרדים כנראה הם מעוניינים בתפילות שלנו אולי הם צודקים אם היו נערכות תפילות למיגור המגיפה ברור שהיינו במצב הרבה יותר טוב מספיק עם כל הברברת בתקשורת והבכיינות של ראשי הערים החרדיות באו נתחזק בתפילות מה שלא ראינו לצערי יוזמה כזו מתחילת האירוע

א

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו