Yonatan Sindel/FLASH90

בעקבות השרה החולה: השרים ניסנקורן וזמיר וח"כ שקד ופרידמן נכנסו לבידוד

בתום החקירות האפידימיולוגיות שנערכו לחברי סיעת כחול לבן בעקבות מפגשים עם השרה פנינה תמנו-שטה שנדבקה בקורונה, השרים אבי ניסנקורן ואסף זמיר, וח"כ תהלה פרידמן נכנסו לבידוד. עוד בבידוד: חברי הכנסת איילת שקד ווליד טאהא. אשכנזי עבר בדיקה, יטוס השבוע לגרמניה

בתום החקירות האפידימיולוגיות שנערכו לחברי סיעת כחול לבן בעקבות מפגשים עם השרה פנינה תמנו-שטה שנדבקה בקורונה, השרים אבי ניסנקורן ואסף זמיר, וח"כ תהלה פרידמן נכנסו לבידוד. "פעילות הסיעה תמשך כרגיל", נמסר מדוברות כחול לבן. מלשכת שר המשפטים נמסר כי "ניסנקורן ימשיך בעבודתו השוטפת, בסיוע אמצעים טכנולוגיים שיותקנו בביתו".

מלשכת שר החוץ נמסר הבוקר כי לאחר בדיקה אפידימיולוגית של משרד הבריאות והתייעצות עם הגורמים המקצועיים, השר אשכנזי אינו נדרש לבידוד ויכול לעבוד כבשגרה. השר אשכנזי עבר אתמול בדיקת קורנה ונמצא בה שלילי וכן צפוי לעבור היום בדיקה נוספת לקראת נסיעתו הצפויה בהמשך השבוע לכנס שרי החוץ של האיחוד האירופי בברלין

שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו שטה כתבה בחשבון הטוויטר שלה אמש: "שלום חברים ולילה טוב, בסוף השבוע לא חשתי בטוב, על כן בבוקר ראשון נבדקתי בדיקת קורנה וכפי שפורסם נמצאתי חיובית לנגיף. משרד הבריאות מבצע כעת את החקירות האפדימיולוגיות כדי לעדכן בהנחיות את כל מי שהיה בסביבתי. בשורות טובות ובריאות לכל ישראל".

גם ח"כ איילת שקד מימינה נכנס לבידוד לאחר שנפגשה עם השרה פנינה תמנו-שטה ביום רביעי. "לאחר בדיקה עם משרד הבריאות, שקד תשהה בבידוד על פי ההנחיות", נמסר מטעמה. בכנסת עדכנו כי ח"כ וליד טאהא הודיע הלילה לקצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי בא במגע עם חולה מאומת ועל כן נכנס לבידוד. ח"כ טאהא צפוי לצאת מהבידוד בתאריך ה-3/9 .

תמו-שטה היא השרה השלישית שמאובחנת כחיובית בנגיף, לאחר שהשר לירושלים ומורשת רפי פרץ אובחן בחולה בראשית החודש, וגם שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן אובחן כחיובי לנגיף בעת שכיהן כשר הבריאות בחודש אפריל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו