Hadas Parush/Flash90

גמזו משתלח בחסידי ברסלב ובח"כ זוהר: "השתגעתם? התעסקות אובססיבית"

פרויקטור הקורונה הגיב למתקפה של יו"ר הקואליציה: "מציע לו לחוקק חוק שיגביל את ההפגנות - מה הוא רוצה ממני?". עוד הוסיף: "מתנצל שלא יידעתי את ראש הממשלה ואת שר הבריאות על המכתב לנשיא אוקראינה". הוא איים בהתפטרות: "לפעמים עוברת בי המחשבה לעזוב את זה ולעביר את זה למישהו אחר"

פרויקטור הקורונה פרופסור רוני גמזו הגיב להתקפה של יו"ר הקואליציה מיקי זוהר ואומר כי "אני לא חושש מהתקשורת, אני אומר את דעתי ואני חושב שצריך להגביל כל התקהלות, גם הפגנה יכולה לגרום להדבקה, אבל לי אין כוח לאסור הפגנות". עוד הוסיף בראיון ל'כאן רשת ב': "מציע לו לחוקק חוק שיגביל את ההפגנות – מה הוא רוצה ממני?".

גמזו תקף פעם נוספת את חסידי ברסלב בלשון נמוכה ולא מכבדת: "אחרי כל מה שקרה מנסים עוד לעשות מתווים לאומן? השתגעתם? ההתעסקות האובססיבית הזאת, יו"ר הקואליציה 'עושה מאמצים אדירים'. אני רוצה שיעשה מאמצים להורדת התחלואה".

גמזו הוסיף: "מי שנמצא בתפקידים צריך לקבל החלטות קשות, זאת תקופה כזאת. אני הולך עם האמת המקצועית שלי. מתנצל שלא יידעתי את ראש הממשלה ואת שר הבריאות על המכתב לאוקראינה". הוא הודה כי הוא המכתב היה "חריג", אך הסביר: "מה לעשות? אני צריך לעשות מעשים חריגים כדי להוריד את התחלואה".

בראיון ל'גלי צה"ל' איים במרומז בהתפטרות: "לפעמים עוברת בי המחשבה להתפטר – זה תפקיד הרבה יותר מורכב ממה שחשבתי". עם זאת הוסיף, "אני נחוש. יש לי עור מספיק עבה. אף אחד לא עומד בתור להחליף אותי. אני עושה את העבודה". הוא הוסיף כי "רה"מ מתעסק בסוגיה לעומק ונכנס לכל הפרטים. הוא נותן את כל העזרה שלו, אבל כן – אני לא מרגיש את זה מכולם".

"אני מזכיר לכולם שאני בלי כתב מינוי, אבל מי ייקח את זה? מי שמכיר אותי יודע שאני עקשן, אני נחוש, אני לוקח תפקיד ורוצה לעשות אותו עד הסוף. כשאני רואה שיש ירידות וקשיים זה לא מחזיר אותי אחורה ולא גורם לי להחזיר את המפתחות. מה שמטריד אותי זה הרוח של המדינה, חברי הכנסת, המשטרה, האזרחים. בסוף אני רוצה ניהול מכל גורם במדינה".

בראיון ל'ווינט' הדגיש כי הוא "לא חושב" שהמתקפה של זוהר "נעשתה בשליחות ראש הממשלה. נכון שראש הממשלה לא שולל את המתווים שהוצעו על-ידי חסידי ברסלב, אבל בסופו של דבר אני מחליט מבחינה מקצועית. אין לי סמכות מלאה והדרך שלי להעביר את שיקול הדעת המקצועי היא לא רק בדרכים הרגילות, אלא גם באמצעות אוקראינה. כך מנהלים את הקורונה – בקשר מדינתי בין גורמי המקצוע".

גמזו התייחס לביקורת החריפה במפלגות החרדיות על אפליית בתי הכנסת בהגבלות: "מתווה בתי הכנסת הוא לא בשביל החרדים אלא עבור עם ישראל. מקווה שיהיו תפילות ושלא נעשה הגבלות תנועה. סגר כללי בחגים עדיין על השולחן".

בעקבות המשך ההדבקה בנגיף הבהיר גמזו כי "אם התחלואה תעלה, סגר בחגים זה משהו שאני לא שש אליו, אבל לא הזזתי את האפשרות הזו מהשולחן". כמו כן, ציין כי אין לפתוח את שנת הלימודים בשבוע הבא במוקדי תחלואה. לדבריו, "אני חושב שאפשר לפתוח את מערכת החינוך במקומות ירוקים, במקומות אדומים אסור".

פרופ' גמזו התייחס גם למודל הרמזור, ואמר כי הביקוש לבדיקות מיוצר לפיו. "ברמזור המרכיב העיקרי הוא שיעור הבדיקות החיוביות בכל רשות מקומית. לכן אנחנו נראה עלייה בשיעור הבדיקות לאחר אישור מתווה הרמזור. לשמחתי, נראה גם עלייה בכמות החולים, וזה טוב, כי המשמעות היא קטיעה של שרשראות ההדבקה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

האמת בפנים, איזה יופי שיש את גמזו, שימשיך כך, מחזיקים לך את האצבעות.

אני ממש לא מבין אתכם כאתר למה לציין שגמזו 'משתלח' נגד הברסלבים
לכם אין טיפה אחריות???
תראו כמה חולים ומתים אתם מפרסמים מידי יום!!!
אתם לא חושבים שזה מחובתו!!! למנוע את זה??!!

תחליף את השם משפחה שלך, הוא קדוש ולא מתאים לך

תתפטר,אל תאיים

לא גמזו, לא ביבי, לא אדלשטיין, לא פרוש, ולא דרעי!! הם לא הכתובת!!
רק בורא עולם! הוא ור הוא מנהל את הההההכל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו