Yonatan Sindel/Flash90

נומה החליט: כל הבחורים ייבדקו – עד לקבלת התוצאות אין לשחרר את הבחורים

נתניהו קיים התייעצות טלפונית על סדרי החזרת בחורי הישיבות לבתיהם באופן בטוח: מי שנמצאו חולים או חייבי בידוד לא ישובו לבתיהם לאחר יום כיפור, וישהו בישיבות שהוגדרו כמלוניות קורונה או 'ישיבות המשך'. הבחורים שנמצאו שליליים ישוחררו לבתיהם

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים התייעצות טלפונית ממושכת בערב יום הכיפורים בכדי לדון במתווה בטוח לסיום 'זמן אלול' בעולם הישיבות ויציאה עשרות אלפי הבחורים הביתה, לאחר שהות של 40 יום בישיבה במסגרת מתווה הקפסולות. בשיחה השתתפות שר הבריאות יולי אדלשטיין, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, יו"ר ועדת חוקה ח"כ יעקב אשר מדגל התורה וראש דסק חרדים ב'מגן ישראל האלוף במיל' רוני נומה.

גורם שהשתתף בשיחה אמר ל'חדשות JDN' כי ראש הממשלה עמד על כך שסיום 'הזמן' ויציאת הבחורים לבתיהם יתקיים באופן הבטוח ביותר וללא סיכון המשפחות. סוכם כי האלוף במיל' נומה יפעל בשיתוף פעולה עם הנהלת הישיבות לביצוע המתווה לפיו כלל הבחורים יעברו בדיקות קורונה לפני היציאה לבתיהם.

מטעמו של האלוף במיל' נומה נמסר כי "בהתאם לסיכום מול הישיבות שבהסדר הקפסולות עם דסק החרדים, בוצעו בדיקות ומי שנמצאו חולים או חייבי בידוד לא ישובו לבתיהם לאחר יום כיפור, וישהו בישיבות שהוגדרו כמלוניות קורונה או 'ישיבות המשך'. הבחורים שנמצאו שליליים ישוחררו לבתיהם".

עוד נמסר כי "בישיבות הפועלות שלא במסגרת ההסדר, אנו מתכוונים לבצע בדיקות במהלך הימים שלישי ורביעי – ועד לקבלת התוצאות אין לשחרר את הבחורים לבתיהם".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חוצפה שכזו. לוקחים את בני הישיבות כבני ערובה. תראו לי איפה היו עושים את זה לחילונים וזה היה עובר בשקט. לקבוע בואפן גורף שלא יחזרו הביתה זו שערוריה

הלוואי ויצליח .מילה טובה לכנסת

חבת שנזכרו מאוחר
שחררו את כולם כבר …

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו