צילום: ויקיפדיה

יעד חדש לתיירים הישראלים: סיישל הכריזה על ישראל כמדינה ירוקה

איי סיישל הודיעה כי ישראל היא מדינה ירוקה ותינתן אפשרות לישראלים להגיע לנופש ללא צורך בבידוד. התנאי יהיה הצגת בדיקת קורונה שלילית שנעשתה 72 שעות לפני הטיסה עם ההגעה לאיי סיישל ומילוי הצהרת בריאות

משרד הבריאות של איי סיישל הודיע היום (שבת) כי ישראל נכנסה לרשימת המדינות הירוקות, בכך תיירים ישראלים יוכלו לבקר במדינת האיים. כזכור, בישראל כבר הגדירו את סיישל כיעד ירוק כך שתיירים ישראלים יהיו פטורים מבידוד.

ממשרד החוץ נמסר כי "בהמשך להנחיית שר החוץ ומנכ"ל משרד החוץ , פעלה שגרירות ישראל בניירובי, בירת קניה, לקדם הפיכת ישראל למדינה ירוקה בסיישל. בזכות פעילות השגריר וצוות השגרירות, סיישל העבירה את ישראל למדינה בקטגוריה 1 (מדינה ירוקה). המשמעות היא כי ישראלים יוכלו לבקר במדינה ללא צורך בבידוד, כל זמן שימלאו טרם יציאתם מישראל טופס הצהרת בריאות הכוללת גם תוצאת בדיקת מטוש שלילית התקפה ל-72 שעות מראש".

"נציגי חברת התעופה של סיישל פנו לשגרירות ישראל בקניה ומסרו כי לאור ההתפתחויות בכוונתם להתחיל להפעיל מספר טיסות בין המדינות כאשר הטיסה הראשונה תצא מסיישל ב -17.11 ותמריא חזרה לסיישל עם תיירים ישראלים ב -18.11. מספר טיסות נוספות כבר נמצאות בקנה בעיקר לקראת חנוכה". שגריר ישראל בקניה, עודד יוסף, המאומן גם על סיישל, אמר כי "שמחים על החלטת ממשלת סיישל לאפשר לישראלים לבקר המדינה ללא צורך בבידוד".

בנובמבר אשתקד התחילה חברת התעופה הלאומית של סיישל, "אייר סיישל", בהפעלת קו טיסות ישירות ארבע פעמים בשבוע. הקו הושהה זמנית בשל מגבלות הקורונה, ובעוד כשבוע וחצי הוא צפוי להתחדש.

גם חברת התעופה "ספיריט הפקות עולם" מתכננת להוציא טיסות שבועיות למדינה הטרופית במטוסי הדרימליינר שלה, החל מהחודש הבא. חברת "ארקיע" הוסיפה טיסות ישירות לסיישל, והן יצאו בימי שלישי החל מ-24 בנובמבר במחיר של 489 דולרים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו