Adam Schultz / Biden for President

ביידן הציג את תוכניותיו למאבק בקורונה: "החיסון לא יהיה בקרוב – צפוי חורף קשה"

נשיא ארצות הברית הנבחר ערך תדרוך לתקשורת בנוגע להקמת כוח המשימה למאבק בקורונה, במהלכו התבטא בנוגע להתמודדות הממשל החדש עם התפשטות הנגיף: "לא משנה למי הצבעתם, אנחנו יכולים להציל עכשיו את חייהם של אלפי בני אדם"

הנשיא הנבחר של ארה"ב ג'ו ביידן קיים היום (שני) הצהרה לתקשורת במהלכה פירט על הצעדים הראשונים אותם הוא מתכוון לבצע מייד עם כניסתו לתפקיד בהתמודדות עם מגפת הקורונה ביידן צפוי להיכנס לבית הלבן ב-20 לינואר ובדבריו הפציר באזרחים לעטות מסכות והזהיר את תושבי ארה"ב מפני חורף קשה, לדבריו "לא אחסוך שום מאמץ כדי לעצור את המגפה הזו".

ביידן אמר בפתח בדבריו כי "קיבלנו חדשות טובות היום עם ההכרזה שהייתה בנוגע להתקדמות החיסון, התהליך לאישור החיסון חייב להיות שקוף כדי שהעם האמריקני יוכל לבטוח בו. החיסון, גם אם יאושר, לא יהיה זמין בהיקף נרחב בחודשים הקרובים", הוא הזהיר "לפנינו חורף קשה מאוד".

הנשיא הנבחר התייחס גם לצוות הקורונה החדש אותו הוא מקים לקראת כניסתו לתפקיד: "הקמתי צוות עם מומחים רפואיים, כדי להפוך את תכנית ההתמודדות עם הקורונה שפרסמנו בבחירות לתכנית שנוכל להפעיל ברגע שנושבע לתפקיד. הצוות הזה ידאג לכל אמריקני באשר הוא".

ביידן אמר: "זה משבר שפוגע בכולם, אני אהיה הנשיא של כל האמריקני, הבחירות האלה נגמרו והגיע הזמן לשים בצד את רטוריקת השנאה. אנחנו חייבים להתאחד כדי לרפא את נפש האומה הזו, כדי לפעול נגד הנגיף הזה כמדינה אחת".

בסיום דבריו אמר הנשיא ה-46 של ארה"ב: "הדבר הכי אפקטיבי שאנחנו יכולים לעשות כרגע זה לעטות מסכה, זה הכלי היעיל ביותר נגד הנגיף. אני לא אהיה נשיא עד 20 בינואר אבל המסר שלי לבינתיים הוא – לא משנה למי הצבעתם, לא משנה מה המפלגה או הדעות שלכם, אנחנו יכולים להציל אלפי חיים אם פשוט נעטה מסכות".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו