חורחה נובומינסקי, לע"מ

אדלשטיין: "בזבזנו זמן, פספסנו את הרכבת של הריסון המהודק – אין מנוס מסגר"

שר הבריאות התייחס למבצע החיסונים: "משרד הבריאות בראשותי פועל רבות כדי לזרז עוד את החיסונים. המטרה שנגיע ללמעלה מ 60,000 מתחסנים ביום. עכשיו עשינו עוד כברת דרך כשמתחילים לחסן את בית גיל הזהב באמצעות "מגן אבות ואמהות"

שר הבריאות יולי אדלשטיין התארח היום (שלישי) בבית גיל הזהב מגדלי הים התיכון בשערי תקווה עם המחוסן הראשון במסגרת פרויקט "מגן אבות ואמהות", במסגרתו מד"א מחסן בבתי גיל הזהב ובבתי האבות. אדלשטיין אמר: "היום זה יום מרגש ויום עם דריכות, מרגש כי הגענו לכמעט 30,000 מתחסנים ביומיים הראשונים. זה נתון מדהים שמעיד על היענות יפה מאוד של הציבור להתחסן".
 
שר הבריאות הוסיף: "משרד הבריאות בראשותי פועל רבות כדי לזרז עוד את החיסונים. המטרה שנגיע ללמעלה מ 60,000 מתחסנים ביום. עכשיו עשינו עוד כברת דרך כשמתחילים לחסן את בית גיל הזהב באמצעות "מגן אבות ואמהות".

שר הבריאות, הוסיף: "ביומיים הראשונים חיסנו כמעט 30,000 איש והביקוש עולה! החיסונים הגיעו גם לכרמיאל ולדימונה במרכזים האחודים שהגענו והיום נתחיל לחסן את בית גיל הזהב הראשון. אני קורא לאוכלוסיית היעד – לכו להתחסן!".

"ויש גם דריכות: הגענו ללמעלה מ- 5 אחוז מאומתים, ומקדם ההדבקה עומד היום על 1.3. אפשר להצהיר בצורה לא חגיגית לחלוטין – אנחנו בגל שלישי. אנחנו במצב קריטי שצריך להתנהל בחיסון ובריסון. עד שהחיסונים ישפיעו ייקח בין חודשיים לשלושה. בינתיים אנחנו חייבים לשמור על בריאות של אזרחי ישראל, ולהוריד את התחלואה".
 
בסיום דבריו, אמר: "בזבזנו זמן יקר ומצב התחלואה לא משאיר ברירה מללכת לסגר. אני קורא לכולם לשים רק את הבריאות מול העיניים. אין לנו פריווילגיה להכניס שיקולים פוליטיים לשיקולי הבריאות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רבותי באמת פסיפסנו את הרכבת של רפואת הנפש לשר הבריאות ולכל המבודידים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו