מחפשים בדיקת MRI פרטי דחוף? תכירו את החברה שמתמחה בקיצור תורים

אחת הבעיות מהן סובלת הרפואה הציבורית בישראל, היא חוסר היכולת לספק תורים לשירותים שונים בהקדם

מטופלים אשר נדרשים לבדיקות דחופות במקרים מסוימים, נאלצים לחכות הרבה מאוד זמן מאחר ואין למערכת משאבים מספיקים לספק להם את השירות בהקדם.

זה כמובן פוגע באיכות השירות שהמטופלים צריכים לקבל, ולא פעם זה יכול גם לפגוע בתהליך הטיפול הרפואי שלהם.

אחת הדוגמאות הטובות לכך הוא כל מה שקשור לבדיקות MRI. בדיקה זו נחשבת לאחת הבדיקות החשובות והאיכותיות הקיימות בעולם הרפואה, שכן היא מאפשרת לסרוק את הגוף, להתמקד באזורים שונים ולראות מה מתרחש במערכות הפנימיות של הגוף, מבלי שיש צורך לבצע פעולה פולשנית או מבלי לחשוף את המטופל לקרינה, כמו שקורה בבדיקות אחרות.

מדובר על בדיקה שניתן לבצע מאזור המוח בראש עד כף הרגל, והיא מאפשרת לאתר מומים, גידולים, פגיעות פנימיות, דלקות, שברים ועוד.

לצערנו, אין הרבה מכשירי MRI בישראל ולכן היכולת לקבל תור בהקדם דרך מקורות של רפואה ציבורית היא מאוד נמוכה.

לכן הדרך הטובה ביותר היא להיעזר בחברה חיצונית המתמחה בקיצור תורים וכל זה מבלי שיש צורך להשקיע סכומים גבוהים בהזמנת תור. מדובר על חברת 360 מעלות שיא.

כיצד חברת 360 מעלות שיא יכולה לעזור לנו?

אם אנחנו נדרשים לעבור בדיקת MRI פרטי דחוף, על פי בקשת הרופא, בשביל לאבחן את מצבנו ולקבל תוכנית טיפול בהקדם, אזי שאנחנו לא יכולים לחכות עד שקופת החולים תמצא ותקבע עבורנו תור. עלינו לעשות זאת כמה שיותר מהר, בדגש על אפשרות של מהיום להיום. כלומר בלי זמן המתנה כלל.

חברת 360 מעלות שיא מתמחה ביצירת תורים דרך אותם בתי חולים ומרכזים בהם נמצאים מערכות MRI.

הרעיון הוא פשוט, אנחנו פונים אל החברה, היא לוקחת את כל הפרטים אודות סוג ואופי הבדיקה שאנחנו צריכים לבצע, וכן את כל המידע הרלוונטי אודותינו ואודות המקומות בהם יש לנו אפשרות לעבור את הבדיקה בהקדם.

בהתאם לנתונים שעומדים לרשותה, היא מספקת לנו תור מהיום להיום (החברה יכולה למצוא לנו לתורים עד 72 שעות במידה ואין צורך שזה יהיה באופן מיידי).

חשוב לציין, אנחנו לא רק מקבלים תור בהקדם אלא גם נהנים מתוצאות הפענוח במקום. מדובר בפרט הכרחי, שכן בלי זה לא נוכל ללכת אל הרופא ולקבל את תוכנית הטיפול הרלוונטית עבורנו.

מעבר לעובדה שהחברה מספקת לנו תור בהקדם, הרי שהיא גם מספקת עבורנו ליווי אישי מתחילת התהליך עד סופו, זאת על מנת שהכל יתנהל כפי שאנחנו מצפים.

לחברה שנים של ניסיון בתחום, והיא עובדת עם מגוון רחב של רופאים, בתי חולים ומרכזים רפואיים, לא רק בתחום של בדיקות MRI דחופות אלא גם בתחומים רבים אחרים, הן בהקשר של בדיקות והן בהקשרים אחרים.

כמה זה יכול לעלות לנו?

נהוג לחשוב שמחיר בדיקת MRI  פרטית היא בדיקה מאוד יקרה ולכן רצוי להימנע ממנה. בעיקרון זה נכון, הבדיקה איננה זולה ולכן גם קופות חולים לא ממהרות לסבסד אותן באופן רגיל. אך כאשר התהליך מתבצע דרך חברת 360 מעלות שיא אזי שהמחירים הם רבה יותר נמוכים, מה עוד שהקופה מחזירה שמונים אחוז מעלות הבדיקה. מי שבוחר להשתמש בפוליסות ביטוח פרטיות לשם מימון הבדיקה, ייהנה אף הוא מהחזר כספי.

השירות של 360 מעלות שיא הוא ייחודי, מטרתו לספק לכל מי שבוחר להשתמש בו אפשרות ליהנות מבדיקות וטיפולים רפואיים, מבלי שהוא יצטרך להתמודד עם זמני המתנה ארוכים, מבלי שיצטרך להתמודד עם הפרוצדורות הקשות והמתישות של הבירוקרטיה הרפואית במדינת ישראל, וכמובן ליהנות משירות איכותי, אטרקטיבי, ייחודי לכל מטופל.

חשוב להדגיש החברה מספקת שירות בזמינות של 24/6, כך שאם יש צורך אפשר לפנות אליה במשך כל שעות היממה, ניתן לפנות אליה באופן פרונטאלי, וכמובן דרך הטלפון ובאמצעות אתר האינטרנט. שם גם אפשר לקבל את המידע המלא על כל השירותים שהחברה מספקת, על הבדיקות והטיפולים שהיא מספקת וכן על החזון שלה.

מתי נכון לנו לפנות אל 360 מעלות שיא

כפי שציינו, החברה עוזרת לנו לקבל תורים לבדיקות וטיפולים בשורה של מקרים, בפרט כשמדובר על בדיקת MRI דחופה.

בכל עת שנידרש לסוג כזה של בדיקה בהקדם, יהיה נכון מצידנו לפנות אל צוות החברה, לקבל את כל הפרטים, לברר עלויות, לוודא מה אנחנו צריכים לעשות בשביל ליהנות מבדיקה בהקדם, וכמובן לקבל תור מהיום להיום, אם יש לנו צורך בכך.

הרעיון הוא פשוט. ככל שאנחנו נפנה מהר יותר אל החברה, כך היא תוכל לסדר לנו תור בהקדם ובמקום שיהיה לנו נוח ופשוט להגיע אליו.

ככל שהחברה תספק לנו תור בהקדם, נוכל להתקדם בתוכנית הטיפול שלנו מול הרופא וזה אומר כמובן שיהיה לנו הרבה יותר קל לטפל בבעיה איתה אנחנו מתמודדים ולייצר לעצמנו אפשרות להבריא בהקדם. זהו הסיבה בגללה חשוב שנפנה אל  חברת 360 מעלות שיא כמה שיותר מהר!

מעוניינים לקבוע בדיקת MRI פרטי בתוך 24 שעות? התקשרו למוקד של 360 מעלות שיא-

072-371-9995

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו