בריאות איתנה: נפתח מכון ה-MRI בביה"ח פוריה

מכון ה-MRI החדש והמשוכלל של המרכז הרפואי פדה פוריה יפתח ביום ראשון הקרוב • מנהל המרכז הרפואי: "ה-MRI יהיה בזמינות לתושבי האזור כולו"

ביום ראשון הקרוב יפתח לפעילות מכון ה-MRI החדש והמשוכלל של המרכז הרפואי פדה פוריה. פתיחת המכון התעכבה בשל המתנה לאישורים נדרשים מכבוי אש, השבוע התקבל האישור הנדרש ובהתאם לכך הורה מנהל המרכז הרפואי, ד"ר ארז און, על פתיחת המכון לפעילות.

ד"ר און, אמר הבוקר "אני שמח לבשר על פתיחת מכון ה-MRI במרכז הרפואי פדה פוריה ומזמין את הציבור להגיע לכאן לבדיקות. המכשיר החדש והמשוכלל מסוגו יאפשר ביצוע בדיקות מהמתקדמות בעולם. ה-MRI יהיה בזמינות לתושבי האזור כולו, מה שיקל משמעותית הן מבחינת זמינות וקיצור תורים וכמובן יחסוך את הצורך בנסיעה למקומות מרוחקים".

קרא עוד:
[postim]

ד"ר מיכאל ז'רדב, מנהל יחידת ה MRI הסביר כי יתרונו הטכנולוגי של המכשיר מאפשר לבצע בדיקות במינימום ניוד של הנבדק. "מכשיר ה-MRI (תהודה מגנטית), משמש לבדיקת דימות לא פולשנית המתבצעת בשילוב של גלי רדיו ושדה מגנטי חזק. היתרון הבולט על בדיקות אחרות הוא שהנבדקים אינם חשופים לקרינה מייננת. בדיקת MRI מאפשרת רזולוציה טובה יותר של הרקמות, ישנם מקרים שהבדיקה אף מחליפה בדיקה פולשנית ". ד"ר ז'רדב ציין עוד כי למכשיר פתח רחב והשכיבה בתוכו נוחה, מה שמסייע בהפחתת החשש של נבדקים.

עלות הפרויקט כולל הבינוי שנדרש לקליטת המכשיר כ-15 מיליון ₪ מתוכם 6 מליון ₪ עלות המכשיר (פיליפס). הפרויקט מומן בסיוע ד"ר מרים ושלדון אדלסון, משרד הבריאות וגופים נוספים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו