"רצון קדשם": המיזם האדיר להתרמת ההמונים של מוסדות פינסק קארלין, יוצא לדרך

בחצר הקודש פינסק קארלין נערכים לגיוס המונים למען המוסודת הנאבקים על קיומם. בסדרת כינוסי ענק שנערכו בשבוע שעבר שמעו החסידים ובני הקהילה על חובת השעה להירתם בכל כוחם למען המערכה הגדולה

שרשרת של אירועים סוחפים, עברה בשבוע האחרון על כלל חסידי ואוהדי בית פינסק קארלין, בכל ערי הריכוזים מבית שמש, עבור דרך בני ברק, מודיעין עילית, ביתר  וכלה בירושלים, עם השקת הקמפיין האדיר "רצון קדשם" להתרמת המונים למען היכלי התורה והחסד של איחוד מוסדות פינסק קארלין בארה"ק. מדובר בסדרת כינוסים שזכו להשתתפותו המפתיעה של מרן אדמו"ר שליט"א בכל עיר ועיר, כאשר כלל המשתתפים נרתמים כאיש אחד בלב אחד לסייע ולהוריד מהעלויות העצומות הרובצות על כתפי הנהלת המוסדות במשך כל ימות השנה, ולעמוד לימינם למען המשך הפעילות הענפה בפיתוח המוסדות הק'.

בסימן תנופת התרחבות מבורכת והתפתחות עצומה שעוברת בשנים האחרונות על הקהילה הקדושה שנוסדה בקודש על ידי כ"ק מרן אדמו"ר זיע"א וממשיכה בגאון בנשיאות בנו כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א, יצא לדרך בס"ד קמפיין ההתרמה המיוחד, אשר מצליח לעורר התרגשות ודריכות רבה בקרב הציבור החפץ להיות חלק מההתפתחות הגדולה, ולזכות להסתופף תחת השראתם הגדולה של אדירי עולם מייסדי השושלת זצוק"ל בנטילת חלק וזכות במוסדות הקדושים לשמם ולזכרם הטהור.

על  ניהול הקמפיין האדיר הופקד משרד הפרסום "יעדים" – וכחלק מהאסטרטגיה להתרמת ההמונים עבור מוסדות החסידות שתחת קורת גגה מתחנכים מאות תלמידים, בחורים ואברכי כוללים מדי הושק  מתווה פעולה ייחודי המאפשר לכל אחד ואחד מבני הקהילה לפעול ולהפעיל ביתר שאת לטובת המגבית.

יש לציין, כי גם בקהלים מחוצה לה, אף שאינם נמנים על קהל פינסק קארלין, ישנה התעניינות רבה ורצון לקחת חלק בסיוע ועידוד המוסדות הק', באשר כבר הוכר בציבור הרחב כי למוסדות פינסק קארלין ישנה השפעה רוחנית מרנינה על עולם החסידות בימינו והיא מהווה מופת של התפתחות בכל המישורים הקהילתיים.

רצון קדשם של אדמו"רי בית קארלין נבג"מ, הוא שמרחף ממעל המיזם האדיר ומפיחה רוח של עוז בקרב הפעילים לפעול ולהפעיל מתוך אמונה איתנה כי חפץ ה' בידם יצליח ברוב הצלחה וברכה!

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

היכן ניתן לתרום??

0799316052

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו