צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

דרעי בכנס השקת הקמפיין: "יש פגיעה מתמדת בסטטוס קוו" • צפו

פגיעה בסטטוס קוו: השר דרעי מודה - "ב- 25 שנים האחרונות יש פגיעה מתמדת בסטטוס קוו ולצערנו זה דווקא פגיעה נגד הדת, בין היתר בעקבות פסיקות שונות של בג"ץ לאורך השנים שאת חלקם ניסינו לעצור באמצעות חקיקה בכנסת"


צילום: חדשות JDN

במהלך השקת הקמפיין של מפלגת ש"ס התייחס השר דרעי לבקשת 'חדשות JDN' לנושא עבודות הרכבת בשבת והפגיעה המתמדת בתקופה האחרונה בסטטוס קוו. דרעי הודה כי ברכבת ישראל מנצלים את התקופה בה מכהנת ממשלת מעבר וכך למעשה ידיה כבולות, ומבצעים כמידי שבת עבודות תחזוקה.

"ב- 25 שנים האחרונות יש פגיעה מתמדת בסטטוס קוו ולצערנו זה דווקא פגיעה נגד הדת, בין היתר בעקבות פסיקות שונות של בג"ץ לאורך השנים שאת חלקם ניסינו לעצור באמצעות חקיקה בכנסת".

"חלק גדול מהפגיעה זה בגלל החלטות מנהליות, אין ספק כשאין שלטון שיכול לפעול ולשנות דברים אז מנצלים את הזמן לשנות דברים. כשאנחנו מדברים על שמירת סטטוס קוו אנחנו מדברים על המרחב הציבורי. שאף אחד לא יבלבל שרוצים כפייה דתית. אנחנו רוצים לשמור על היהדות במדינת ישראל ומקווים שאחרי הבחירות יהדות התורה ומפלגות הימין הדתיות יצטרפו אלינו למאבק".

עוד הוסיף דרעי: "אני רואה את ההודעות של לפיד. הוא לא משתנה ולא מנסה אפילו להתחפש. אנחנו נביא לידיעת הציבור את הסכנה במידה וחלילה הוא יגיע לשלטון. ראינו מה האיש הזה עשה לסטטוס קוו במדינת ישראל. חשבנו שהמיזוג של לפיד עם כחול לבן אולי יגרום לו להרהר מחדש. אבל לפיד נשאר לפיד".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הסטטוס קוו נהפך לכפיה חילונית ה"י

ש"ס בקדנציה הקודמת הבטיחה והעלתה את
שכר המינימום מ 4100 ל 5300 ,
והההבטחה הפעם :
להעלות את שכר המינימום ל 6300
לתשומת לב האזרחים.

נגיד מה שנגיד… בהמשך למחפוד – מה שדרעי הבטיח -קיים!! תכלס.

אין עוד אחד בכל גוש הימין שיודע להזיז ענינים כמו אריה דרעי זה עובדה מוכחת ובגלל זה הרבה שלא הצביעו בעבר שס יצביעו הפעם שס כמו חרדים העובדים אף מהציבור הליטאי , חסידי חב"ד וכמובן הציבור הספרדי החרדי והמסורתי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו