ויקיפדיה

ברוך דיין האמת: הגאון רבי פסח אליהו פאלק זצ"ל

מאנגליה מגיעה הבשורה המרה על פטירתו הפתאומית של הגאון רבי פסח אליהו פאלק זצ''ל אשר היה מגדולי הפוסקים במקום ורבים הלכו לאור פסקיו והליכותיו. הרב פאלק הוציא ספרים רבים בהם ספרו המפורסם 'עוז והדר לבושה'

ברוך דיין האמת: מגייטסהד שבאנגליה מגיעה הידיעה המרה על פטירתו הפתאומית של הגאון רבי פסח אליהו פאלק זצ"ל אשר היה מגדולי הפוסקים במקום ורבים הלכו לאור פסקיו והליכותיו.

הגאון רבי פסח אליהו פאלק זצ"ל הוציא ספרים רבים בהם ספרו המפורסם 'עוז והדר לבושה' וכן ספרים נוספים על הלכות שבת ועוד דבר שגרם שפסקיו הגיעו כמעט לכל בית בבריטניה. המנוח זצ"ל היה מגדולי מרביצי התורה במקום והיה ידוע בחכמתו הרבה ובפסקיו המיוחדים.

במשך כל שנותיו היה דואג לכל מחסורם של תושבי המקום רוחנית וגשמית כאחד כאשר רבים היו משחרים לפתחו לעצה ולברכה בכל הזדמנות. תלמידיו הרבים מבכים מרה את לכתו של 'איש על העדה' שהיה נודע ברוחב דעתו ועומק עיונו כאשר הוא משפיע על כל הסביבה, תלמידיו הרגישו אצלו כבנים ממש כאשר תמיד הוא היה זמין לשאלותיהם למרות סדר יומו העמוס.

הבוקר (שני) נפטר בפתאומיות הגאון רבי פסח אליהו פאלק זצ"ל לדאבון לב משפחתו הענפה וקהל תלמידיו הרבים. ככל הנראה הלוויתו תגיע הלילה לארה"ק, על השעה והמיקום נעדכן.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גאון הגאונים ממש מגדולי הדור

הלוויה יוצאת מבית הלוויות בסנהדריה להר המנוחות בשעה 10.00 בבוקר.

תלמידיו ותלמידותיו.
מסר שיעורים בקביעות בסמינרים לבנות בגייטסהד.

ברוך דיין האמת. הספר של הרב על צניעות עוז והדר לבושה כל כך חביב עלי, נותן הרגשה באמת נהדרת שבת ישראל היא נסיכה, בת של מלך. שיהא לי ולכל עם ישראל מליץ טוב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו