לאחר ייסורים קשים: האברך הרב יהודה פוליטנסקי ז"ל

האברך החשוב הרב יהודה פוליטנסקי ז''ל נפטר הבורא, לאחר שבתקופה האחרונה סבל יסורים קשים ומרים, כשהקהילה כולה העתירה בעד רפואתו השלימה. המנוח הותיר אחריו שני ילדים מתוכם בת שלא זכה להוביל. חתנו של הגאון רבי שלמה שטנצל זצ''ל

ברוך דיין האמת: מבית החולים 'תל השומר' מגיעה הבשורה המרה על פטירתו הבוקר (רביעי) של האברך החשוב הרב יהודה פוליטנסקי ז"ל, זאת לאחר תקופה שסבל יסורים קשים ומרים.

האברך החשוב ר' יהודה ז"ל היה חתנו של הגאון רבי שלמה שטנצל זצ"ל, יו"ר המשנה וההלכה היומית. כמו כן זכה המנוח להיות מחשובי האברכים הידועים בקהילה החרדית שבאופקים, כאשר היה שקוע באוהלה של תורה יום ולילה לא ישבותו. כל מכריו וידידיו מספרים על אדם שהשקיע את כל כוחותיו בלימוד התורה, המנוח היה נודע כאיש מיוחד שהכל היו נשמעים לדבריו בזכות אישיותו המיוחדת ודיבורו הרך שהיה מתקבל על לב כל שומעיו.

המנוח הותיר אחריו שני ילדים מתוכם בן שזכה להובילו לחופה וכן בת שלא זכה לכך. בתקופה האחרונה סבל יסורים קשים ומרים, הקהילה כולה העתירה בעד רפואתו השלימה אך נגזרה הגזירה והבוקר הוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרו כשהוא בן חמישים ושלוש, לדאבון לב כל מכריו ומשפחתו המפוארת.

הלוויתו של האברך הרב יהודה פוליטנסקי זצ"ל תצא בשעה 14:30 מבית הכנסת 'משכנות יעקב' בבני ברק ותעבור דרך בית המדרש לדרמן אל עבר בית העלמין סגולה בפתח תקווה שם ייטמן. תנצב"ה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גיס של יונתן שטנצל מ- קו אמר אביי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו