מרן האדמו"ר מויזניץ: "בוערת אש – כל יהודי חרדי חייב ללכת לבחור" • האזינו

באגודת ישראל מפרסמים את הקלטת דבריו של מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א על הצורך להצביע בבחירות: "ככל שלאגודת ישראל כח רב יותר, כך יהיה כוחם לעמוד על המשמר, ככל שהכוח יהיה גדול יותר, כך יהיה ניתן ללחום" • האזינו לדברי קודשו

באגודת ישראל מפרסמים את הקלטת דבריו של מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א במהלך הסעודה שלישית בשבוע שעבר על הצורך להצביע בבחירות ליהדות התורה: "בוערת אש, ככל שלאגודת ישראל כח רב יותר, כך יהיה כוחם לעמוד על המשמר, דעתי היא שכל אחד מכלל ישראל, במקומות אשר המנהיגים אינם מביעים דעה, חייב כל יהודי חרדי ללכת לבחור כי חייבים לתת כח, ככל שהכוח יהיה גדול יותר, כך יהיה ניתן ללחום", נשמע מרו האדמו"ר בהקלטה.

כזכור, במוצאי שבת פרסמו כי עם סיום 'טיש' הסעודה שלישית אצל מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א בבית המדרש הגדול בשיכון ויז'ניץ בבני ברק הרחיב האדמו"ר שליט"א בעניין הבחירות הקרבות ובאות, כשלשם כך המתין עד לאחר ברכת המזון בכדי שיוכל להשתמש ב'רמקול' שכל הקהל ישמע היטב את הדברים.

בדברים שאמר בפני מאות החסידים והגיעו לידי 'חדשות JDN' אמר מרן האדמו"ר שליט"א כי כיום ברחובות משתוללת אש השנאה כנגד כל דבר שביהדות ושבקדושה, וכעת יש לנו את היכולת להשפיע על ידי כל שמכניסים את הפתק הנכון לקלפי בבחירות הקרובות.

"זהו כבר פעם שלישית שהולכים לבחירות היות שחבורת המשוגעים הזו חוזרים עוד פעם ועוד פעם על הבחירות, ובעקבות כך יש אדישות מסוימת בקהל באמרם כי יהיה אחר כך שוב בחירות רביעיות, אבל זאת צריך לדעת שזהו כבוד שמים, ובפרט בתקופה האחרונה שרוצים לעקור אותנו מדת תורה, ומנסים להכניס כל הזמן פיתויים שאין אנו מבחינים בכך שזהו ארס, ולכן צריך לעבוד ביתר שאת ועוז להרבות המצביעים לרשימת יהדות התורה".

בהמשך התייחס האדמו"ר לחוגי הקנאים ואמר כי, "אלו השייכים לחוגי הקנאים האמתיים מזה שנות דור שרבותיהם אוסרים ללכת ולהצביע, שלא ילכו, אולם האדמורי"ם שלא נוקטים בעמדה מסוימת חובה על כולם ללכת ולהצביע".

עוד הוסיף האדמו"ר: "אלו המתגוררים בארצות אירופה ויש להם תעודת זהות ישראלית באם יש טיסות זולות, אדרבה שיבואו רק להצביע ולחזור מיד למקום מושבם". בסיום דבריו אמר האדמו"ר: "המתעדים לצאת לחו"ל שיצאו מן הארץ רק לאחר שיכניסו את הפתק ג' לקלפי, גם זקני האדמו"ר בעל ה'אמרי חיים' פסק כך, וכך עלינו מוטל לנהוג".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו