צילום: דוד זר

בעל מאפיית 'מצות בורר': הר"ר דב בורר ז"ל נפטר השבת בגיל 93

ברוך דיין האמת: הר''ר דב בורר זצ''ל בעל מאפיית המצות המיתולוגית בבני ברק 'מצות בורר' והוא בן תשעים ושלוש בפטירתו. שר התורה היה מגיע מידי שנה בשנה למאפייה בכדי לאפות את המצות אותם יאכל הוא ובני משפחתו בימי הפסח

ברוך דיין האמת: עם צאת השבת מגיעה הידיעה על פטירתו של הר"ר דב בורר זצ"ל אשר היה בעל מאפיית המצות המיתולוגית בבני ברק 'מצות בורר' והוא בן תשעים ושלוש בפטירתו.

הר"ר דב זצ"ל היה אדם ירא שמים מרבים והיה אדם שיראתו קודמת לחכמתו, מדי יום היה לו את שיעוריו הקבועים בהם היה משתתף חוק ולא יעבור, גם היה ידוע בגודל רוחב ליבו כשהיה עוזר ומסייע לכל מאן דבעי ברוחניות וגשמיות.

פרק נוסף בחייו היה עצם היותו כבעל מאפיית המצות 'מצות בורר' בבני ברק משם היו קונים אנשים מסלתה ושמנה של בני ברק שהיו מסתמכים על אופן אפייתו המיוחדת. גם שר התורה מרן הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א יחד עם בני משפחתו היו מגיע מידי שנה בשנה למאפייה בכדי לאפות את המצות אותם יאכל הוא ובני משפחתו בימי הפסח.

המנוח זכה לחביבות מיוחדת אצל כל גדולי ישראל שהיו באים למאפייתו בכדי לעקוב מקרוב אחר אופן האפייה, כשהם היו יוצאים נפעמים בכל פעם מחדש.

המנוח רבי דב בורר זצ"ל פונה בליל שבת לבית החולים 'מעייני הישועה' לאחר שלא חש בטוב אך למרבה הצער הוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרו כשהוא מותיר אחריו זרע ברך ה' ומשפחה עניפה וברוכה.

הלוייתו בשעה 10 בערב מביתו רח' רשב"ם 18 בני ברק ומשם לבית החיים סגולה פתח תקוה.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לעשות עצרת תפילה על הנגיף

ברוך דיין האמת.
בשורות טובות לכל עם ישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו