פוטין בברכת חג ליהודי רוסיה: "הקהילה היהודית תורמת לפיתוח הרב-שיח"

נשיא רוסיה שיגר לרב הראשי הגר"ב לאזאר שליט״א מכתב מיוחד לקראת החג: "חג עתיק ימים זה מזכיר לבני הדת היהודית את המאורעות הגורליים בהיסטוריה התנ"כית, את השגת החירות והכבוד העצמי. חשוב הוא שיהודי רוסיה שומרים מכל משמר על מסורת אבותיהם"

נשיא רוסיה ולדמיר פוטין שיגר אגרת הברכה של פוטין ליהודי רוסיה לכבוד חג הפסח וכתב כי "חג עתיק ימים זה מזכיר לבני הדת היהודית את המאורעות הגורליים בהיסטוריה התנ"כית, את השגת החירות והכבוד העצמי. חשוב הוא שיהודי רוסיה שומרים מכל משמר על מסורת אבותיהם ועל ירושתם, מעבירים אותן מדור לדור, כשהם נאמנים לערכים הרוחניים הבלתי מעורערים, לאידיאלים של הטוב והצדק, ונוטלים חלק פעיל ביותר בפעילות המבורכת של המוסדות הדתיים, בחיים הציבוריים ובחיי התרבות של ארצנו.

במכתב ששיגר אל לשכתו של רבה הראשי של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר שליט״א נכתב אל יהודי רוסיה מוסיף המנהיג הבכיר כי "עליי להבליט במיוחד, ללא שום ספק, גם את התרומה הניכרת של הקהילה היהודית לפיתוח הרב-שיח בין עמים שונים ודתות שונות בארצנו, לחיזוק ידידות הנצח של עמי רוסיה". פוטין מסיים: "אני מאחל לכם שלום ואושר, רווחה ושגשוג. ושוב – חג שמח לכם".

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו