ברוך דיין האמת: הצדיק הרב זבולון אליאסוב ז"ל

בצער רב ובתדהמה עמוקה התקבלה הידיעה המעציבה על פטירתו בטרם עת של הצדיק הרב זבולון אליאסוב ז''ל שהלך לעולמו לאחר שסבל יסורים ממושכים והוא בשנת החמישים ותשע לחייו. המנוח לא זכה להתיר אחריו זש''ק

ברוך דיין האמת: בצער רב ובתדהמה עמוקה קבלו אמש תושבי אחוזת ברכפלד שבמודיעין עילית את הבשורה המעציבה על פטירתו בטרם עת של הצדיק הרב זבולון אליאסוב ז"ל שהלך לעולמו לאחר שסבל יסורים ממושכים והוא בשנת החמישים ותשע לחייו.

המנוח הרב זבולון אליאסוב ז"ל היה אדם שהתמודד עם הרבה צרות ל"ע במשך השנים, בד בבד הוא היה חי את חייו לבדו בדירתו ברחוב רבי עקיבא שבמודיעין עילית, במשך שנים רבות עסק לפרנסתו בשיפוצים יחד עם אחיו, אך לפני מספר שנים חלה ר' זבולון במחלה הארורה ומני אז נחלש מאוד.

המנוח היה ידוע כאיש צדיק וירא אלוקים, במשך שנים רבות היה מגיע יום יום, חוק בל יעבור לשיעור בדף היומי, מלבד סדריו הקבועים שקבע לעצמו באחד הכוללים בסמוך למקום מגוריו, כל מכריו ראו אל מול עיניהם אדם עם אמונה תמימה ופשוטה בבורא עולם.

גם בזמנים הקשים שלו מעולם לא נשמע רוטן כלפי מעלה, תמיד קבל עליו את דין שמים באהבה גמורה, והיה חי את חייו באמונה פשוטה בבורא עולם. תפילותיו היו נאמרות במתינות מילה במילה כמונה מעות.

קודם שנחלה היה נוסע מידי שנה בשנה לציון של הרה"ק רבי נחמן מברסלב זיע"א שבעיר אומן שם היה קובע את מקומו בראש השנה, כשהיה חוזר לאחר היום הגדול אור עילאי היה נסוך על פניו כשהוא מספר לכל סובביו על הרגעים הגדולים הללו.

לאחר שנחלה היה המנוח ר' זבולון ז"ל מגיע בימים הנוראים ובמועדי ישראל להתפלל בבית המדרש 'ישועת דוד' של המרא דאתרא הגאון רבי ישראל זיכרמן שליט"א שם היה נהנה להתפלל בשל נוסח התפילה. תפילת העמידה של הימים נוראים לקחה לו זמן רב, כאשר תפילת המוסף של ראש השנה לקחה לו כשלש שעות תמימות בהם היה דבוק בבורא עולם.

גם מיד לאחר שעבר ניתוח סבוך שהציל את חייו לפני מספר שנים התעקש להגיע לבית הכנסת על אף חולשתו ולעמוד בשמונה עשרה, כאשר מעולם לא וויתר על כך, גם ביום הכיפורים כשהורו לו לאכול ולשתות התעקש לצום ובמוצאי היום הקדוש לא היה אדם מאושר ממנו עלי אדמות על כך שהצליח לצום את כל הצום כמו שצריך.

המנוח היה מסתובב תמיד כשחיוך על פניו, גם ברגעי קושי הוא היה מתחזק בשירי אמונה ושמחה, שהם היוו עבורו כקרש הצלה בכל הזמנים הטרופים הללו.

בערב שבת האחרונה חלה לפתע התדרדרות חמורה במצבו והוא פונה לבית החולים תל השומר שם השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרו.

מסע ההלוויה התקיימה אמש בהשתתפות מניין מצומצם מתושבי העיר מודיעין עילית בבית החיים ברחובות שם נטמן בחלקת שומרי שבת קרעטשניף לדאבון ליבם של מכריו הרבים. הותיר אחריו אח יחיד הרב ישכר שיחי' המתגורר בעיר רמלה. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

יצוין כי המנוח לא הותיר אחריו זש"ק ועל כן מצווה לומר פרקי תהילים וללמוד משניות לעילוי נשמתו הטהורה של ר' זבולון בן ברוך ז"ל.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שריפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו