יעשו היסטוריה? ספירה לאחור במיזם המהיר של מכנובקא בעלזא

פחות משבועיים – וכבר היום זה נגמר! מיזם זריז להצלת מאות משפחות לומדי התורה של 'רשת הכוללים', "הצלת משפחות המבקשות את קיומם, מדובר בלחם וחלב ללומדי התורה ומשפחתם".

מאות אברכי רשת הכוללים 'מרכז התורה' של חסידי מכנובקא בעלזא התוועדו לבור תקציבי ענק שנגרם בעקבות משבר הקורונה העולמי, ושמאיים על המשך קיום רשת הכוללים.

לאחר סדרת פגישות בין כל האברכים, התקבלה ההחלטה בערב חג השבועות: יוצאים למגבית חרום עולמי. המדהים שבדבר, שהמגבית נערכת בתוך שבועיים מיום קבלת ההחלטה…

"במשך עשרות שנים לא הייתה דחייה של יום אחד בהעברת המלגה לאברכי הכולל" מספרים מארגני המיזם, "נוכח המצב הקשה והצורך הדחוף להעביר מלגות למאות משפחות עמלי התורה, הוחלט כי המגבית תיערך בהקדם ממש, ותוך שבועיים מיום קבלת ההחלטה", כך שלמרבה התדהמה, כבר היום (ד') הוא היום האחרון למגבית החרום 'והצלתי', עד שעות הלילה.

זה לא פשוט להפיק מגבית עולמית בטווח זמן כל כך קצר, אך מארגני המיזם המהיר מסבירים כי לא יכלו להתעכב עם הקמפיין, בגלל הצורך הנחוץ להעביר ללומדי התורה את התמיכה החודשית, "מדובר בצרכי הקיום של המשפחות" אומרים.

מסתבר, כי הצורך לחלק את התמיכה לאברכים הובילה את האדמו"ר ממכנובקא בעלזא לפרסם מכתב היסטורי בכתב ידו, בו כותב את ברכת קודשו "ויזכו להתברך בשמירה עליונה, להינצל מכל מה שצריך להינצל, ולפרנסה ברווח מתוך הרחבה גדולה, נחת וכל טוב סלה".

כפי שפורסם, היום זה היום האחרון למגבית, וניתן להשתתף בזכות גדולה זו עד שעות הלילה בלבד,   להצטרפות לחצו כאן>>>

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו