צילומים: אחים לנטשווסקי ויוסי גולדברגר

שמחה גדולה בחסידות באבוב: בנו הצעיר של האדמו"ר התארס

שמחה גדולה בחסידות באבוב שבארצות הברית: בנו האחרון של כ''ק האדמו''ר שליט''א התארס הערב בשעה טובה ומוצלחת. הכלה היא מצאצאי האדמו''ר בעל ה'אמרי חיים' מויז'ניץ זיע''א. מעמד ה'לחיים' יתקיים הערב בבית המדרש של החסידות בבורו פארק

שמחה גדולה בחסידות באבוב שבארצות הברית: בנו האחרון והצעיר של כ"ק האדמו"ר מבאבוב שליט"א התארס בשעה האחרונה בשעה טובה ומוצלחת עם בת הרב החסיד רבי בעריש ארנסטר שליט"א.

מדובר בשמחה גדולה בחסידות, שכן החתן הוא הבחור החשוב שלמה הלברשטאם, בנו הצעיר והאחרון של כ"ק האדמו"ר מבאבוב שליט"א. שמו של החתן הוא שלמה על שם כ"ק האדמו"ר בעל ה'דברי שלמה' מבאבוב זיע"א.

הכלה הינה בת הרב החסיד רבי בעריש ארנסטר שליט"א, נכדו של הגר"מ ארנסטר זצ"ל, חתנו של כ"ק האדמו"ר בעל ה'אמרי חיים' מויז'ניץ זיע"א. מדובר בשידוך נוסף בין חסידויות ויז'ניץ ובאבוב, דבר שממשיך את הקשר העז שהיו לסבים האדמורי"ם ביניהם.

השמחה הגדולה תתקיים הערב (רביעי) בשעה 21:45 (שעון ארה"ב) בבית המדרש הגדול של החסידות בבורו פארק שבארצות הברית כשבמהלכו יתקיים מעמד 'לחיים' וכלל החסידים יעברו לאמירת 'מזל טוב' לפני כ"ק האדמו"ר שליט"א.

בחסידות מקווים שעד זמן החתונה מגיפת הקורונה תסתיים בכדי שיוכלו לקיים אירוע ענק כיאה לשמחה הגדולה – שמחת נישואי בנו האחרון והצעיר של כ"ק האדמו"ר שליט"א.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין כותבים האחרון רק הצעיר מבניו

מה זה הכתבה המוזרה הזאת?

הם מתנהגים כאילו אין קורונה צפיפות ובלי מסכות . אלא אם כן זו תמונה מלפני חצי שנה !

בחור מרשים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו