ישיבת הגאון מטשעבין - צילום: google street view

דאגה בישיבת טשעבין: אחד המשגיחים חלה בקורונה – כלל הבחורים לבידוד

כלל בחורי 'כוכב מיעקב - טשעבין' בירושלים יאלצו להיכנס לבידוד לאחר שאחד ממשגיחי הישיבה נמצא חיובי לנגיף הקורונה. מרבית הבחורים ישובו לביתם לצורך הבידוד במשך 14 יום, אך מעטים יישארו בישיבה ולא יצאו מהמתחם עד תום ימי הבידוד

בישיבת 'כוכב מיעקב – טשעבין' התגלה כי אחד מהמשגיחים של הישיבה חיובי לנגיף הקורונה מה שגרם לכך שמרבית בחורי הישיבה יאלצו להיכנס לבידוד במיידי מחשש להדבקה המונית יותר.

ל'חדשות JDN' נודע כי אחד מהמשגיחים בישיבת 'כוכב מיעקב – טשעבין' הממוקמת ברחוב חנה בירושלים נמצא חיובי לנגיף הקורונה מה שגרם לבהלה גדולה בהיכל הישיבה שכן אותו משגיח הוא הממונה על רישום הבחורים שנמצאים בישיבה ומתוקף תפקידו הוא הסתובב כרגיל בהיכל השיבה בין הבחורים מידי יום במשך כל התקופה האחרונה.

בהנהלת הישיבה הציעו לבחורים שניתן להישאר בישיבה לצורך בידוד שכן הישיבה היא מתחם סגור ושם יש את כל מה שהבחורים צריכים. לעת עתה מרבית הבחורים מתכוננים לשוב לביתם לבידוד אך ישנם בחורים שיישארו בישיבה לבידוד ולא יצאו מהמתחם עד תום ימי הבידוד.

ישיבת 'כוכב מיעקב – טשעבין' התחילה את זמן קיץ כרגיל לפני כשלושה שבועות ללא מתווה ה'קפסולות', כלל התלמידים שמרו על כללי הזהירות אך ככל הנראה אותו משגיח שחלה נדבק ממקום חיצוני, כעת כלל הבחורים יאלצו להיכנס לבידוד.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

היה קפסולות מלג בעומר לאחר שבועות זה הפסיק
נא לבדוק את הנתונים לפני הפרסום

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו