אילוסטרציה לימודים בגרודנא - באר יעקב. צילום: שוקי לרר

דאגה ב'גרודנא – באר יעקב': אחד מבחורי הישיבה נמצא חיובי לקורונה

דאגה רבה בהיכל ישיבת 'גרודנא' בבאר יעקב לאחר שאחד מבחורי הישיבה התגלה אמש כחיובי לנגיף הקורונה, בישיבה שוררת דאגה גדולה שכן אותו בחור שהה בישיבה במהלך הזמן האחרון והוא היה בסביבת בחורים רבים, כלל הבחורים ששהו בקרבתו ייכנסו לבידוד

תלמיד מישיבת 'גרודנא – באר יעקב' התגלה אמש (מוצאי שבת) כחיובי לנגיף הקורונה, בשל כך בחורים רבים ששהו בקרבתו במהלך הימים האחרונים ייאלצו להיכנס לבידוד במיידי דבר שגורם לדאגה רבה בהיכל הישיבה בשעות האחרונות.

ל'חדשות JDN' נודע כי בישיבת 'גרודנא – באר יעקב' שוררת דאגה רבה זאת לאחר שאחד הבחורים התגלה כחיובי לנגיף הקורונה, הבחור שחש שלא בטוב בימים האחרונים ערך בדיקת קורונה כשתוצאת הבדיקה הגיעה אמש (מוצאי שבת) לפיה הוא אכן חיובי לנגיף הקורונה.

בישיבה שוררת דאגה רבה שכן אותו בחור שהה יחד עם עוד עשרות בחורים נוספים בהיכל הישיבה, גם במהלך השבת האחרונה אותו בחור שהה יחד עם שאר בני הישיבה דבר שמוסיף דאגה רבה מפני הדבקה משמעותית יותר חלילה.

בהנהלת הישיבה קראו לכל מי שהיה עימו במגע או בסביבתו להיכנס לבידוד באופן מיידי בכדי למנוע התפשטות נוספת של נגיף הקורונה חלילה. יצוין כי אותו בחור לא שהה בקרבתם של ראשי הישיבה שליט"א.

ישיבת 'גרודנא – באר יעקב' החלה את זמן קיץ לפני מספר שבועות ללא מתווה ה'קפסולות', בישיבה פרסמו תקנון נוקשה וללא חתימה על התקנון לא היה אפשרות להיכנס למתחם הישיבה, בישיבה אף הזהירו את הבחורים שלא לצאת מן המתחם בשום פנים ואופן.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה בלי קפסולות??????

עוד פעם אותו הסיפור כמו באמשינוב.
ברגע שיש הפניה לבדיקה חייבים להכנס לבידוד טז איך בדיוק כוא שעה בישיבה השבת?

נו, אז מה יהיה עכשיו ?!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו