בעקבות ההתפרצות המחודשת: מרן שר התורה בדברי חיזוק מפתיעים

בעקבות המצב החמור בארץ והעלייה הדרסטית במספר הנדבקים הורה ר' חיים קנייבסקי שליט"א להרבות בלימוד תורה ולהתחזק במצוות הצדקה

קרן "והסירותי מחלה" שעל ידי ועד הרבנים קבלה בימים אלו חיזוק משמעותי ורוח גבית מגדול הדור שהורה כי מי שיתרום לקרן החולים לא יחלה ואין לו ממה לחשוש.

בהבטחה היסטורית שיצאה מפי קדשו של הגאון ר' חיים קנייבסקי שליט"א נאמר לנציגי ועד הרבנים:

כל מי שיתרום 300 שקלים במשך 10 חודשים ויזכה לתמוך במשפחה שיש בה חולה ל"ע ינצל במידה כנגד מידה ולא יחלה הוא וכל משפחתו

לתרומה הקליקו כאן>>>

בביתו של שר התורה ניכרת תכונה משמעותית בימים האחרונים, אישי ציבור רבים מבקשים להיכנס ולקבל דברי חיזוק והוראות הנהגה לקהילתם במקביל לניסיון צמצום קבלת הקהל מחשש לבריאותו של הרב.

בין הגופים שקבלו יחס מיוחד ודברי חיזוק נמנית קופת הצדקה של "ועד הרבנים". שלוחי הקרן שהציגו בפני ר' חיים את מקרי החולי המצערים של עמך ישראל קבלו יחס מיוחד ולבבי והופתעו לשמוע שוב את ההבטחה הנדירה:

"כל התורם לועד הרבנים ינהגו אתו משמים מידה כנגד מידה ולא יחלה הוא וכל משפחתו"

קשה לשמוע על מה שמתרחש מאחורי הקלעים והקושי הגדול עמו מתמודדים ארגוני הצדקה בימים אלה: "הפחד סגר לאנשים את הכיס וחוסר הוודאות דרדר את מצב התרומות. משפחות שהיו רגילות לקבל תמיכה חודשית מצילת חיים מועד הרבנים נקלו למצוקה אמיתית וילדיהם הלכו לישון רעבים ומפוחדים" מסבירים בארגון.

 

"למרות זאת חשוב לי לציין כי לצד הקושי מתגלה עם ישראל בשיא תפארתו כאשר אנשים פשוטים שמתמודדים בעצמם כלכלית, עושים מאמץ אדיר ונוהגים לפנים משורת הדין" מסר פעיל בולט בוועד הרבנים. "בימים האחרונים קיבלנו תגובות חמות מעשרות תורמים  שראו ישועות בעקבות התרומה והם זוכים להארת פנים מיוחדת בכל העניינים"

 

להצטרפות לברכה הנדירה הקליקו כאן>>>

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו