שמחה גדולה בישיבה: הבחור סגר 'ווארט' במרפסת של הרבנית

רעייתו של ראש ישיבת 'אור אלחנן' הגרמ''מ חדש זצ''ל הייתה דואגת לבחורים שיוכלו לקיים את ה'פגישות' קודם האירוסין במעונה, כעת בשל הסכנה היא הציבה במרפסת ביתה מחיצות מיוחדות בשביל הפרטיות, השבוע אחד הבחורים סגר שם שידוך

שמחה גדולה שוררת בהיכל ישיבת 'אור אלחנן' בירושלים עם אירוסיו של אחד מפארי הישיבה בשיאו של ה'גל השני' עם התפשטותה המחודשת של נגיף הקורונה.

ל'חדשות JDN' נודע כי סיפור מעניין עומד מאחורי שמחת אירוסיו של הבחור, שכן במשך שנים רבות רעייתו של ראש הישיבה הגאון רבי משה מרדכי חדש זצ"ל הייתה מסדרת חדר מיוחד במעונם עבור בחורי הישיבות ל'פגישות' שלהם קודם האירוסין זאת במטרה שהבחורים ישארו בהיכל הישיבה ויצאו כמה שפחות מהחממה הרוחנית.

הרבנית שתחי' שנחשבת כ'אם הישיבה' המשיכה במסורת זו שנים רבות, ובזכותה בתים רבים הוקמו בישראל על אדני התורה והיראה, אלא שכעת עם התפשטות נגיף הקורונה ובשל כך שהבחורים לומדים בהיכל הישיבה המבודד על פי מתווה ה'קפסולות' חשבה הרבנית כיצד לעזור לבחורים למרות שהיא לא יכולה לארח אותם בביתה.

בשל כך היא סגרה את מרפסת ביתה במחיצות מיוחדות בשביל לשמור על פרטיות הבחורים, ושם אכן הבחורים המשיכו ל'היפגש', אחד מהבחורים שנפגש במרפסת הסגורה תחת כיפת השמיים התארס בשעה טובה ומוצלחת ובישיבה כאמור שוררת שמחה גדולה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו