בדיקת קורונה ו'קפסולות': בישיבת 'בית מדרש גבוה' נערכים לפתיחת הזמן

בישיבת 'בית מדרש גבוה' של הגר''ש פינקל נערכים בימים אלו לקראת פתיחת היכל הישיבה, על פי התכנית, הבחורים יעברו בדיקת קורונה וישהו בבידוד עשרה ימים במתחם הישיבה ולאחר מכן יתאחדו בהיכל בית המדרש ללא יכולת יציאה מהמתחם עד לאחר יום הכיפורים

פחות משבוע ימים לקראת פתיחת זמן אלול, ועולם הישיבות כולו נערך בדריכות לקראת פתיחת היכלי הישיבות, בישיבת 'בית מדרש גבוה – פינקל' הישיבה תפתח את שעריה ביום רביעי הקרוב, כ"ט אב – ערב ראש חודש אלול.

ל'חדשות JDN' נודע כי בישיבת 'בית מדרש גבוה' שבראשות הגאון רבי שמואל פינקל שליט"א הוחלט ביממה האחרונה כי הישיבה תפתח את שעריה ביום רביעי הקרוב ערב ראש חודש אלול, כאשר הפתיחה תהיה על פי מתווה ה'קפסולות' זאת במטרה שכלל בני הישיבה יחזרו ללמוד כרגיל לאחר תקופה לא קלה.

על פי התכנית, ביום רביעי הקרוב ייפתח הזמן על ידי שיעור מראש הישיבה הגאון רבי גרשון כאהן שליט"א, עם הגעת הבחורים לשערי הישיבה הם ייעברו בדיקת קורונה, ולאחר מכן ייסגרו כל בני הישיבה לבידוד של עשרה ימים.

בתום ימי הבידוד, יתאחדו כלל בחורי הישיבה בהיכל בית המדרש וילמדו כרגיל יחד, מתחם הישיבה כולו ייסגר ולא תנתן רשות יציאה ממנו עד מוצאי יום הכיפורים הבעל"ט.

בתוך כך, בבנין הישיבה שבשכונת רמות נערכים בימים אלו שיפוצים נרחבים בבניית היכל בית המדרש החדש בקומה העליונה, בעקבות צפיפות וחוסר מקום בבית מדרש הנוכחי, בישיבה מקווים כי עד ל'ימים הנוראים' העבודות יסתיימו והבחורים יוכלו לעלות להיכל הענק והמרווח ההולך ונבנה בימים אלו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו