מחשובי התלמידי חכמים בשכונת סנהדריה בירושלים: הגאון רבי יעקב ליפשיץ זצ"ל

המנוח הגאון רבי יעקב ליפשיץ זצ"ל היה מחשובי התלמידי חכמים בשכונת סנהדריה בירושלים שם התגורר, רבים מתושבי המקום ראו בו כמורם הרוחני ושיחרו לפתחו להיוועץ עמו על כל צעד ושעל. בנו של המנוח הוא הגאון רבי אברהם ליפשיץ שליט"א, רבה של כפר גדעון

מבית החולים 'הדסה עין כרם' שבירושלים מגיעה בדקות האחרונות הבשורה הקשה על פטירתו של הגאון רבי יעקב ליפשיץ זצ"ל מחשובי התלמידי חכמים בשכונת סנהדריה בירושלים זאת לאחר יסורים קשים והוא בשנת השמונים ושש לחייו.

המנוח הגאון רבי יעקב ליפשיץ זצ"ל היה מחשובי התלמידי חכמים בשכונת סנמהדריה בירושלים שם התגורר, רבים מתושבי המקום ראו בו כמורם הרוחני ושיחרו לפתחו להיוועץ עמו על כל צעד ושעל. ביתו היה פתוח לרווחה לכל דורש ומבקש והוא נודע במעשי החסד המופלגים שלו, כשהכל נעשה בעין יפה.

בנו של המנוח הוא הגאון רבי אברהם ליפשיץ שליט"א, רבה של כפר גדעון שהרבה לספר על פועליו הכבירים של אביו זצ"ל בכל מה שקשור להפצת תורה ויראה בקרב בני התורה.

בתקופה האחרונה הלך ונחלש המנוח הגאון רבי יעקב ליפשיץ זצ"ל ובשבועות האחרונים הוא אף אושפז בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים שם הידרדר מצבו עד שבשעה האחרונה השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרה לדאבון לב. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יש לכם תמונה?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו