טיש בסערט ויז'ניץ, ארכיון

לאחר הלשנות: שמחת החתונה הגדולה בחסידות סערט ויז'ניץ נדחתה פעם נוספת

כבר מספר פעמים ששמחת החתונה לנכדתו של כ''ק האדמו''ר מסערט ויז'ניץ שליט''א נדחתה זאת בעקבות נגיף הקורונה, בשבוע האחרון החליטו בחסידות לקיים את החתונה במרכז הספורט בעיר על פי ההנחיות, אלא ששעות לפני שבת הודיעו במשטרה על ביטול האירוע זאת בשל הלשנות

ביום שני הקרוב הייתה אמורה להתקיים שמחת החתונה הגדולה לנכדתו של כ"ק האדמו"ר מסערט ויז'ניץ שליט"א עם נכד כ"ק האדמו"ר מביאלא וכ"ק האדמו"ר מקאפיטשניץ שליט"א אלא שהלשנות גרמו לכך שהמשטרה הודיעה לחסידות על ביטול החתונה.

לפני כתשעה חודשים חגגו בחסידות סערט ויז'ניץ את שמחת האירוסין לנכדתו של האדמו"ר שליט"א בת לחתנו הרה"צ רבי יואל איתמר קרויז שליט"א עם החתן הרב פנחס רבינוביץ בן הרה"צ רבי יוסף רבינוביץ בנו של כ"ק האדמו"ר מביאלא וחתן כ"ק האדמו"ר מקאפיטשניץ שליט"א.

מועד החתונה שהיה אמור להתקיים לפני מספר חודשים נדחה שוב ושוב בעקבות מגיפת הקורונה, כעת בחסידות החליטו לקיים את החתונה ביום שני הקרוב בהיכל הספורט בחיפה, כאשר האירוע כולו ייערך בשטח פתוח והציבור ישהה ב'קפסולות' ויעטה מסיכות.

ל'חדשות JDN' נודע כי שעות לפני שבת הודיעו במשטרה למארגני החתונה כי האירוע מבוטל ולא ניתן לו אישור כמו לשאר אירועי תרבות, לדברי גורמים בחסידות ההודעה של המשטרה הגיעה לאחר הלשנות של תושבים אשר כביכול מדובר באירוע שייפרו בו את ההנחיות.

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין שום טענה על התושבים הרי המסירות וההלשנות הפכו ל'מצווה'

למה הלשנות? אתם רואים שהולכים להכניס את כולם לסגר, יש מעל אלף הרוגים מהנגיף בישראל, מתי נבין שצריך לשמור מרחק?

ולמה הוא דוחה מצווה אם היה יכול להתחתן כמות אנשים מאוד קטנה? (בין 10 ל20).

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו