צילום: יהושע פרוכטר

ברוך דיין האמת: הרה"ח רבי אליעזר גפנר ז"ל מחשובי חסידי ויז'ניץ

המנוח הרה''ח רבי אליעזר גפנר ז''ל היה מקורב לכ''ק האדמו''ר מויז'ניץ שליט''א ולאביו כ''ק האדמו''ר בעל ה'ישועות משה' זיע''א. למרות חולשתו הוא נהג להגיע בכל שבת ואירוע למרכז החסידות. בלילה האחרון עבר המנוח אירוע לבבי והוא השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לב

ברוך דיין האמת: הלילה הלך לעולמו הרב החסיד רבי אליעזר גפנר ז"ל מחשובי חסידי ויז'ניץ אשר שימש כמחנך שנים רבות זאת לאחר שעבר אירוע לבבי הלילה והוא בשנת השבעים ושלוש לחייו.

המנוח הרה"ח רבי אליעזר גפנר ז"ל היה מחשובי ונכבדי חסידות ויז'ניץ במשך השנים הוא נקשר בעבותות של אהבה למורו ורבו כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א אשר חיבבו והעריצו עד למאוד.

שנים קודם לכן הוא נקשר למורו ורבו כ"ק האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' מויז'ניץ זיע"א בכל שבת ושבת הוא היה מגיע ליצר הקודש כשהוא משתתף במהלך כל התפילות ועריכת השולחנות הטהורים של האדמו"ר.

מכריו מספרים כי המנוח היה איש שלא פגע באדם, תמיד הוא התהלך בצידי דרכים בענווה והאיר פנים לכל אדם, במהלך שנותיו אף שימש כמחנך לילדי ישראל כשהוא מחדיר בהם אהבת תורה ויראת שמים.

בשנים האחרונות נחלש מעט הרה"ח רבי אליעזר גפנר ז"ל אך הוא המשיך להגיע למרכז החסידות ברחוב שלמה המלך בבני ברק לכלל התפילות ועריכת השולחנות הטהורים של האדמו"ר, בלילה האחרון עבר התקף לב והוא השיב את נשמתו ליוצרו לדאבון ליבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני לא מצליח לעקל את הבשורה הנוראית הזאת, אני הכרתי אותו היטב, ואני מעיד עליו כמאה עדים שלייזר היה צדיק הכי גדול וטהור שחי בדור הזה.. איש של מעשים טובים שנגע בתוך הנשמות של כל מי שפגש.. איש פשוט טוב , אני לא מצליח לכבוש את הדמעות מרגע הבשורה , פשוט שבר נוראי .. לייזר אני מתגעגע אלייך , צילצלתי אליך לנייד והוא עדיין מצלצל אבל אתה כבר לא עונה.. לייזר סליחה שלא באתי.. לייזר תודה שזכיתי להכיר צדיק אמיתי וקדוש בחיי , תודה שאהבת אותי , תודה שאהבת את משפחתי, אני לעולם לא יישכח את מה שעשית בשבילי .. אני מתגעגע , לא מאמין שהלכת בלי לומר שלום, נוח על משכבך צדיק שלם וטהור. עכשיו אני מאמין באמת באמונה שלימה שמשיח כבר מגיע , אני יודע שהקדוש ברוך לא יוכל לך ולבקשתך ללמד זכות על כלל ישראל.. זכינו שחיית בדורנו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו