Yonatan Sindel/Flash90

הרבניים הראשיים: מצוה על כל אחד להתפלל לבריאותו של מרן שר התורה

הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו מביע דאגה רבה לשלומו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי שליט"א לאור הדיווחים הבוקר. הרב שוחח עם משפחת הרב שעדכנו כי מצבו של הרב טוב ב״ה וממשיך בסדר יומו הרגיל. הגר"י יוסף: "ישתדלו לקבוע בכל ימי החג סדר לימוד קבוע"

הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו מביע דאגה רבה לשלומו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי שליט"א לאור הדיווחים הבוקר. הרב שוחח עם משפחת הרב שעדכנו כי מצבו של הרב טוב ב״ה וממשיך בסדר יומו הרגיל. הרב הראשי קורא לציבור הרחב להתאחד ולהעתיר בתפילה לשלומו ולהחלמתו במהרה של עמוד התורה שהדור צריך לו, בתוך שאר חולי ישראל.

מרן הראש״ל הגר"י יוסף מסר: "חכמי ישראל מגינים על הדור, מצוה על כל אחד ואחד להתפלל לבריאותו השלמה של מרן הגר״ח קנייבסקי שליט״א וישתדלו לקבוע בכל ימי החג סדר לימוד קבוע של הלכות החג לרפואת הרב שמריהו יוסף חיים בן פעשה מרים".

כזכור, לאחר מספר ימים בהם חש מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א במעט חולשה ובשל שינוי מסוים במדדי חום גופו ערך שר התורה בדיקת קורונה לפיה הוא אכן נמצא חיובי לנגיף הקורונה.

ל'חדשות JDN' נודע כי למרות כך שמרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א נמצא חיובי לנגיף הקורונה מצבו טוב והוא ממשיך בסדרי לימודיו כרגיל, תחת השגחה רפואית צמודה. לידי 'חדשות JDN' אף הגיעה תמונה שצולמה לפני זמן קצר, בה נראה מרן שקוע בגמרא.

מביתו נמסר כי מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א הציע הבוקר שילמדו מסכת ברכות כסגולה בשל המצב השורר בישראל עם המשך התפשטות נגיף הקורונה, עוד הורה שר התורה כי הן אנשים והן נשים יאמרו מידי יום עשרה פרקי תהילים לזכות.

מקורוביו ותלמידיו מבקשים מהציבור די בכל אתר ואתר להרבות בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה והמהירה של מרן שר התורה הגאון רבי שמריהו יוסף חיים בן פעשא מרים שליט"א.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חשוב גם שבעת התפילה לשלום יהודי זה או אחר , נתפלל גם לשלום כל אחד ואחד מבנינו הניצב באותה שעה ממש מול אויבינו בעזה מתוך נכונות למסור את נפשו ממש למען כלל ישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו