צילום: שוקי לרר

בטיש 'נעילת החג': האדמו"ר מנדבורנה דרש מהחסידים לסיים את הש"ס

האדמו''ר מנדבורנה שליט''א נשא דברי חיזוק לקהל החסידים בטיש 'נעילת החג' שערך לקראת שקיעת החמה של יום 'שמחת תורה' בדבריו עמד האדמו''ר על המצב הקשה ששורר בעולם כולו, לאחר מכן דרש האדמו''ר מהחסידים לסיים את הש''ס כולו עד ל'שמחת תורה' של שנת תשפ''ב

לאחר תפילת מנחה בחג 'שמחת תורה' ודקות קודם שקיעת החמה נעמד כ"ק האדמו"ר מנדבורנה שליט"א ונשא דברי חיזוק לקהל החסידים ששהו על פי ההנחיות בבית המדרש הגדול של החסידות בבני ברק.

ל'חדשות JDN' נודע כי כ"ק האדמו"ר מנדבורנה שליט"א נכנס לטיש 'נעילת החג' מיד לאחר תפילת מנחה ונשא דברי חיזוק נרגשים. בפתח דבריו התייחס האדמו"ר למצב החמור בהם שרויים כלל ישראל בכל מקומות מושבותיהם עם המשך התפשטות נגיף הקורונה.

לאחר מכן אמר כ"ק האדמו"ר שליט"א כי "זוכים אנו לסיים היום את התורה שבכתב ותורה שבעל פה". האדמו"ר דרש מהחסידים להתחיל ללמוד את הש"ס מתחילתו ולסיים את כולו עד 'שמחת תורה' של שנת תשפ"ב.

יצוין כי דרישה זו של כ"ק האדמו"ר מנדבורנה שליט"א נאמרה לראשונה ב'שמחת תורה' של שנת תש"פ ואכן חסידים רבים סיימו את הש"ס כהוראתו. כעת שנה לאחר מכן דרש האדמו"ר שוב מהחסידים לסיים את הש"ס עד ל'שמחת תורה' של שנת תשפ"ב.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

קטן עלינו הש"ס
אין עוד משו בדרישות?

אם סיימו בשנת תש"פ וזה לא עזר, למה שיסיימו שוב?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו