ברוך דיין האמת: ממקובלי ירושלים של מעלה – הגה"צ רבי אברהם אביש אייזן זצ"ל

המנוח שימש במשך שנים רבות כאחד מראשי ישיבת 'שער השמים' שם הוא נודע כמקובל גדול. שמו הלך לפניו ורבים התדפקו על דלתותיו בכדי לקבל ממנו עצות והדרכות בעבודת ה'. לפני תקופה חלה בנגיף הקורונה ואף החלים מכך אך מצבו המשיך להידרדר עד לפטירתו ביום שישי האחרון

ברוך דיין האמת: סמוך לכניסת השבת הלך לעולמו הגאון הצדיק רבי אברהם אביש מרדכי אייזן זצ"ל אשר שימש שנים רבות כאחד מראשי ישיבת שער השמים בירושלים זאת לאחר יסורים והוא בשנת השמונים ושבע לחייו.

המנוח הגאון הצדיק רבי אביש אייזן זצ"ל היה אדם משכמו ומעלה. כבר משחר נערותו ניכר היה במידותיו הנאצלות וביראת השמים הטהורה שניכרה בו היטב, כבר אז רבותיו חזו לו עתיד מזהיר.

ברבות השנים הוא החל לשמש כאחד מראשי ישיבת 'שער השמים' שם שמו יצא לפניו כאחד מגדולי המקובלים בירושלים של מעלה, מכריו מספרים על שקיעות עמוקה בלימוד התורה כשהכל נעשה באין רואים ובסתר.

מכריו מעידים כי הוא היה אדם עם מידות מיוחדות כשהוא מעולם לא התרעם על איש. בלילות באין רואים הוא היה שוקע בלימוד תורת הקבלה כשהמונים מתדפקים על דלתותיו בכדי לקבל ממנו עצות והדרכות בעבודת ה'.

לפני תקופה חלה הגה"צ רבי אביש אייזן זצ"ל בנגיף הקורונה ואף החלים ממנו, אך מצבו המשיך להיות רעוע, הוא אושפז בבית החולים שם מצבו ידע עליות ומורדות עד שבערב שבת השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרה לדאבון לב. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

היה בעל תפילה בימים נוראים בביאלא במשך למעלה מחמישים שנה, אצל ה"חלקת יהושע" זי"ע ואצל יבדלחט"א בנו ה"מבשר טוב" שליט"א.
חבל על דאבדין!

אה חבל חבל על דאבדין! היה יהודי חמים ! תמיד מילה טובה לכל אחד! סבל צרות רבות כל חייו, ותמיד הוא חיזק אחרים כאילו לו אין שום צרות!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו