מה עומד מאחורי ההכרעה של כ"ק האדמו"ר מבעלזא לחסידיו?

המצב הנוכחי זועק לשינוי דרסטי, אין להם חיי קהילה תקינים ובסיסיים

סיפורו של בית המדרש דחסידי בעלזא ברחוב אבוחצירה אשדוד הוא בעצם סיפורה של אשדוד, תושבי שכונות המתחרדים, שהחליטו לקחת יוזמה, ובמקום להמשיך להתגלגל ללא מקום תפילה ותורה באזור, קפצו לתוך פרויקט ענק, ובנו מגדלור של "אידישקייט" לתורה ותפילה במרכז השכונה העוברת התפתחות תורנית אדירה וחסרת תקדים.

לסיוע לחצו כאן>>>

קומץ עסקנים, חדורי רוח עשיה, ממוקדי מטרה, לקחו על עצמם את המשימה לבנות עבור הקהילה, בית כנסת מפואר, ובנין קהילתי לכל תושבי האזור, שיכיל בתוכו את הפעילות הענפה של הקהילה: תפילות, שיעורי תורה, מקוה טהרה, בית הוראה, ארגוני עשייה וחסד. כבר זה קרוב ל-3 שנים בהם הם עוסקים בעניין, וב"ה זכו להגיע להישגים נפלאים מעל ומעבר לכל תחזית.

השלד מוכן, ציפוי הבנין מושלם וכלול בהדרו!

כיום מתפללים האברכים בגג טחוב ומושכר של מוסד חינוכי, בתת תנאים, כשאין מספיק מקומות, ובמיוחד לא לילדי החמד היקרים. ללא עזרת נשים, וללא מקום שיוכלו לקיים בו מנייני תפילה, שחרית ומנחה, וסדרי לימוד בהרחבת הדעת.

 

המצב הנוכחי זועק לשינוי דרסטי, אין להם חיי קהילה תקינים ובסיסיים.

ובנוסף לכך, קיבלו התרעה לאחרונה להפסקת חידוש חוזה השכירות, למעשה, כל עתיד הקהילה בסכנה, הם צפוים להיזרק לרחוב.

אסור לנו לתת לזה לקרות, לא, לא נישאר אדישים לנוכח המצב הכאוב הזה.

האברכים הצעירים כבר גייסו סכומים גבוהים במליוני שקלים, וכעת שוב הכריעו לנוכח המערכה הקריטית על הבית שלהם, יחד הכריזו בגבורה ובדביקות: אנחנו מתחייבים שוב וקופצים למים בגיוס עוד 1.300.000 ש"ח

לסיוע לחצו כאן>>>

כעת הם פונים בתחנונים אליך ולכל מי שיכול לעזור:

הצילו את בית חיינו!

אנא, הרם תרומה חשובה ומכובדת למען השלמת המרכז הרוחני שיאיר לנו את החיים ויאיר את כל אשדוד!

בימים אלו, בני הקהילה מתגייסים לקמפיין "מכריעים" במסגרתו הם מבקשים להכריע את העתיד שלהם ולגייס את הסכום הנדרש להשלמת עבודות הגמר והפנים. כעת מבקשים בני הקהילה את עזרתכם, תושבי העיר והאזור, וכלל חסידי בעלזא.

 

אחים יקרים, אנא עמדו לימיננו, ועזרו לנו להכריע ולחנוך את הבית הגדול הזה, עזרו לנו להדליק את האור הגדול בעזרת תמיכתכם הנכבדה.

ההכרעה שלנו – אצלך בידיים!

המפתח של הבנין – נמצא בלב שלך!

יחד, נגיע ליעד של חנוכת הבית אי"ה בקרוב

התרומה מוכרת לצורך מס לפי סעיף 46 יש לך כעת הזדמנות לנצל את סיום שנת המס 2020 ולקבל הטבה כספית של זיכוי והחזר בסך 35% מהתרומה!

לתשלום בהעברה בנקאית: בית המדרש ומכון מעשי השלום בנק 52 / סניף 186 / ח-ן 952516 קוד מוסד 55287 לשלוח אסמכתא לדוא"ל [email protected] טלפון לתרומות והנצחות: 053-3166621 או לחצו כאן>>>>

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו