אבל בשכונת 'עזרת תורה' בירושלים: הרה"ג רבי צבי וולס זצ"ל נפטר מנגיף הקורונה

הגאון רבי צבי וולס זצ''ל היה מחשובי התלמידי חכמים בשכונת עזרת תורה בירושלים. שמו הלך לפניו כמחנך מהשורה הראשונה כשהוא זוכה להעמיד אלפי תלמידים. לפני מספר ימים הוא חלה בנגיף הקורונה בעקבות החמרה במצבו הוא פונה לבית החולים שם מצבו הידרדר עד לפטירתו

ברוך דיין האמת: מבית החולים 'שערי צדק' מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הגאון רבי צבי וולס זצ"ל אשר היה מוותיקי וחשובי המחנכים בתלמוד תורה 'עץ חיים' בירושלים זאת לאחר שחלה בנגיף הקורונה והוא בשנת השישים ושלוש לחייו.

המנוח הגאון רבי צבי וולס ז"ל היה מחשובי התלמידי חכמים בשכונת עזרת תורה בירושלים שם התגורר במשך שנים רבות, את כל חייו הוא הקדיש לתורה ויראת שמים טהורה כשהוא משמש כסמל ודוגמא ליהודי עובד ה' באמת ברמ"ח אבריו ושס"ה גידיו.

שמו הלך לפניו כמלמד דרדקי מהשורה הראשונה, במשך שנים רבות הוא שימש כמוהל בתלמוד תורה 'עץ חיים' בירושלים כשהוא זוכה להעמיד אלפי תלמידים ההולכים בדרך התורה והמצוות לתפארת. הוא תמיד חינך בשמחה ובמאור פנים וזכה שתלמידיו השיבו לו אהבה בכפל כפליים.

לפני מספר ימים הוא חלה בנגיף הקורונה בשל ההחמרה במצבו הבריאותי הוא פונה לבית החולים 'שערי צדק' שם מצבו הידרדר עד לפטירתו בשעות האחרונות למגינת לב. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו