צילום: דוד כהן - פלאש 90

ביישוב הצפוני: השוטרים עצרו את רכבו של האדמו"ר – שני הגבאים נקנסו

שני גבאי מרן האדמו''ר מויזני'ץ שליט''א נקנסו השבוע על אי עטיית מסיכות בזמן ששהו ברכב עם האדמו''ר במושב חצור שם שוהה הרבי בימים אלו למנוחה. הגבאים הסבירו כי הם שוהים במחיצת הרבי במשך כל שעות היממה אך לא עזרו ההסברים והם נקנסו על סך 500 שקלים • הסיפור המלא

רכב משטרתי שסייר בחצור שבצפון השבוע עצר לביקורת את רכבו של מרן האדמו"ר מויזני'ץ שליט"א אשר שוהה בימים אלו למנוחה במקום, לאחר שראו שהכל כשורה הם קנסו את שני גבאי האדמו"ר על אי עטיית מסיכות – כך נודע ל'חדשות JDN'.

הסיפור אירע ביום ראשון האחרון כאשר חבר מועצת גדולי התורה של 'אגודת ישראל' מרן האדמו"ר מויזני'ץ שליט"א יצא בליווי שניים מגבאיו למנוחה בחצור שבצפון, רכב משטרה שסייר במקום הורה לפתע לנהג שיעצור את הרכב בשולי הכביש.

הנהג שעצר הופתע לראות כיצד שני שוטרים ניגשים ומבקשים רשיון נהיגה, לאחר שראו שהכל תקין הם החליטו לקנוס את שני גבאי האדמו"ר על אי עטיית מסיכות.

הגבאים הסבירו לשוטרים כי הם צמודים לאדמו"ר במשך כל שעות היממה והם כמו משפחה אך לא עזרו ההסברים והשוטרים קנסו כל אחד על סך 500 שקלים. הסיפור גורם לתדהמה בחסידות שכן האדמו"ר שליט"א עוכב במשך דקות ארוכות ברכבו עד לסיום תהליך הקנס.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

האם ביבי עם מסכה בזמן שהוא ברכב עם הנהג שלו ?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו