השנה לא מפספסים: "שטר הפרנסה" של גדולי הדור

השנה יותר מתמיד: "שטר הפרנסה" חתום על ידי גדולי הדור – הדרך שלכם להבטיח פרנסה ברווח ובשפע # אסור לכם לפספס את ההזדמנות!

סגולת פרשת המן ביום שלישי של פרשת בשלח מקובלת בתפוצות ישראל מדורי דורות כמסוגלת באופן ודאי ומופתי לישועות אדירות לפרנסה ברווח ובשפע.

 

ב'ועד הרבנים לענייני צדקה בארץ הקודש' יקיימו ביום זה מעמד קדוש ונשגב בציונו של התנא האלוקי רבי יהודה בר עילאי בו יטלו חלק מרנן גדולי הדור שליט"א  בראשות הגאון הרב ברוך מרדכי אזרחי, כ"ק האדמו"ר מביאלא, הגאון הרב אלימלך בידרמן, הגאון הרב מרדכי גרוס, הגאון הרב בנימין פינקל והגאון הרב שריאל רוזנברג.

 

גדולי ישראל יעתירו על תורמי ועד הרבנים ויזכירו את שמותיהן בפרטיות. לאחר מכן הם יקראו את פרשת המן מילה במילה ויזכירו את התורמים לפרנסה טובה, ע"פ מה שמובע בשו"ע:  "כל המרחם על העניים הקב"ה מרחם עליו, ויתן האדם אל לבו שהוא מבקש כל שעה פרנסתו מהקב"ה, וכמו שהוא מבקש שהקב"ה ישמע שוועתו – כך הוא ישמע שוועת עניים, גם יתן אל לבו כי הוא גלגל החוזר בעולם וסוף האדם שיבא הוא או בנו או בן בנו לידי מדה זו וכל המרחם על אחרים מרחמין עליו".

הקליקו כאן לברכה! 

לאחר מכן, בסיום התפילה, יערך מעמד חתימה על "שטר פרנסה" עליו יחתמו כל גדולי הדור עבור כל מי שיתרום סכום ע"ס 360 ₪ בלבד לועד הרבנים. השטח החתום ישלח לבתיהם של התורמים.

 

בתוך כך, ביום שלישי הקרוב תיערך חלוקה ענקית של כספים למשפחות נזקקות. שליחי ועד הרבנים יעבירו לאלפי משפחות סכומי תמיכה בסכום מצטבר של שני מיליון שקלים שנאספו ע"י הציבור.

 

התורמים כולם, לרבות אלו שיעבירו את תרומתם עד המעמד האדיר ביום שלישי, יקבלו כאמור "שטר פרנסה" חתום ע"י גדולי הדור, שטר שמבטיח להם פרנסה ברווח ובשפע.

הקליקו כאן לקבלת שטר הפרנסה! 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו