ביום הולדתו השבעים: המשפיע מכפר חב"ד שערך 49 ספרים נפטר מקורונה

ביום הולדתו השבעים: המשפיע מכפר חב"ד שערך 49 ספרים נפטר מקורונה

ברוך דיין האמת: הלך לעולמו הרה''ח רבי אברהם שמואל בוקיעט ז''ל מחשובי משפיעי חסידות חב''ד זאת לאחר שחלה בנגיף הקורונה. במשך חייו הוא הפיץ תורה וחסידות, ושימש כמשפיע בבית הכנסת 'המקלט' בכפר חב''ד

ברוך דיין האמת: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הרב החסיד רבי אברהם שמואל בוקיעט ז"ל מחשובי חסידי חב"ד בארץ הקודש וממשפיעי החסידות המוכרים זאת לאחר שחלה בנגיף הקורונה והוא בשנת השבעים לחייו.

המנוח הרב החסיד רבי אברהם שמואל בוקיעט ז"ל היה מחשובי חסידי חב"ד, בשנת תשל"ח הוא נשלח על ידי כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זיע"א לשמש כשליח כאן בארץ הקודש, עם הגיעו לארץ הוא השתקע בכפר חב"ד שם החל להשפיע תורה וחסידות.

שמו הלך לפניו כעובד השם גדול, ורבים הגיעו לשמוע את דברי החיזוק שלו, במשך שנותיו הוא ערך ארבעים ותשע ספרים וחוברות בתורתו של הרה"ק בעל ה'תניא' זיע"א ומשיחותיו של כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש זיע"א.

עם השנים הוא החל לשמש באופן רשמי כמשפיע של בית הכנסת 'המקלט' בכפר חב"ד, שם הוא מסר 'התוועדויות' רבות וחיזק רבים בדרך החסידות, אמרותיו היו אמרות נועם ורבים נכרכו אחריו בעבותות של אהבה.

לפני כשלושה שבועות נדבק הרה"ח רבי אברהם שמואל בוקיעט ז"ל בנגיף הקורונה בשל החמרה במצבו הוא פונה לבית החולים אסף הרופא שם הוא אושפז במצב קשה, רבים קרעו שערי שמים לרפואתו ואף הודפס ספר 'תניא' כסגולה לבריאותו המהירה.

בימים האחרונים מצבו המשיך להידרדר והוא הורדם והונשם, רק אמש הוא ציין את יום הולדתו השבעים כאשר בני משפחתו מקווים ומצפים להחלמתו המהירה, אך נגזרה הגזירה והבוקר הוא השיב את נשמתו ליוצרה למגינת ולדאבון לב. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו