דרמה בב"ב: תמהוני ניסה לתקוף את מרן רה"י הגרי"ג אדלשטיין שליט"א

דרמה ברחוב ראב"ד בבני ברק כאשר אדם תמהוני קפץ וניסה לתקוף את מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א בחזור מהשיעור הנמסר בישיבה ונעצר מיד על ידי תלמידים שהיו במקום. מרן ראש הישיבה נמצא כעת בביתו

אדם תמהוני ניסה בשעה האחרונה לתקוף את מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א זאת לאחר מסירת שיעורו היומי בהיכל הישיבה בבני ברק.

ל'חדשות JDN' נודע כי במהלך שיעורו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א בחדר השיעורים שבהיכל הישיבה בבני ברק נכנס אדם תמהוני וניסה לגשת אל ראש הישיבה, אלא שמספר בחורים מנעו בעדו.

לאחר השיעור בדרכו אל ביתו שברחוב ראב"ד ניסה אותו תמהוני להתקרב אל מרן ראש הישיבה ואף החל לצעוק לעברו, כוחות משטרה הגיעו במהירות למקום ועצרו אותו.

לדברי עדי ראייה ששוחחו עם 'חדשות JDN' האדם התמהוני צעק וקילל לעברו של מרן ראש הישיבה שליט"א כשהוא תוקפו בעניין החיסונים ובעניין גזירת הגיוס.

יצוין כי בחסדי שמים מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א לא נפגע מהתמהוני והוא שוהה כעת במעונו שברחוב ראב"ד בעיר.

מהמשטרה נמסד: "המשטרה עצרה גבר מבני ברק בחשד כי ניסה לתקוף רב בעיר על רקע התנגדותו של החשוד לחיסונים. המשטרה פתחה היום בחקירה עם קבלת דיווח על גבר שניסה לתקוף רב סמוך לבית ברח' ראב"ד בבני ברק. שוטרים הגיעו למקום והבחינו בחשוד כשהוא משתולל במקום וצועק".

בתוך כך, שוטרי תחנת ב"ב עצרו את החשוד והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה ובהתאם לצורכי חקירה וממצאיה יובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בת"א.


מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א בתפילת מנחה כעת במעונו לאחר ניסיון התקיפה. מרן מתנהל בביתו כרגיל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו