ראש ישיבת אור החיים מבקש: הצילו את משפחת לוי

בסרטון שהופץ בתחילת השבוע פונה הרב אלבז שליט"א ומבקש להציל את חיי תלמידו

האיש  אב לעשרה ילדים חלה במחלה הנוראה ומאושפז זמן ארוך בבית החולים הדסה עין כרם, אשתו ניסתה להתמודד לבד ולהיות חזקה אבל בימים האחרונים הם הגיעו לפת לחם!

"אחד האברכים מסולאים בפז, יראת ה' טהורה, מוסר נפש למען התורה ולמען לומדיה קיבל בעוונות הרבים את המחלה הארורה ונמצא עם משפחה ברוכת ילדים

כל המשפחה כולה נהרסת בגלל הדבר הזה, רעייתו מסכנה נהרסת כליל אי אפשר לתאר…

וכל העוזרים כל התומכים יבוא על ברכתם הקב"ה לא יקפח שכר כל אלה שהם סועדים משפחה כזאת שלא יאונה להם כל רע כל ימי חייהם להם בניהם ובני בניהם עד סוף כל הדורות"

לתרומה הקליקו כאן>>>

מכתב מזעזע במיוחד חושף מעט מן הסבל הנורא שעבר על המשפחה עד כה:

"שלום קוראים לי משה חיים ואני אב לעשרה ילדים, לפני חצי שנה אבחנו לי גידול ממאיר ומאז אני מאושפז בהדסה עין כרם.

ההקרנות שורפות אותי מבפנים, אני הולך ומאבד משקל וחלש מאוד. בכל פעם שאשתי והילדים מגיעים לבקר, אני מגייס את כל הכוחות שנותרו בי, משתדל לעמוד על הרגליים ולצאת אתם לסיבוב מחוץ למחלקה. אם היו יודעים כמה אנרגיה אני מוציא על הביקור אולי היו נמנעים מלבוא. כשאני רואה את העיניים העצובות של והדמעות שמבצבצות  לאשתי בקצה העין, אני נגמר!

להתמודד עם בעל חולה  – זה דבר קשה מנשוא אין כסף, אין פרנסה  ואין משענת תומכת. מאז שחליתי הפסקתי לעבוד והמשכורת העיקרית של הבית איננה, לו יכולתי הייתי פושט עבורם יד ברחוב אבל אני רק שוכב חסר אונים,  מפחד על עצמי והלב שלי יוצא מכאב על אשתי והילדים…

אני חייב לפנות אליכם ולבקש עזרה: אנא, תעזרו לי שהמשפחה שלי לא תקרוס וה' יביא לכם אושר וכל טוב, ברכה והצלחה.

לתרומה הקליקו כאן>>>

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו