במהלך השבת: האדמו"ר שסבל יסורים קשים והפיץ תורה ויראת שמים במונסי נפטר

האדמו''ר מבאניא זצ''ל הקים את בית מדרשו במונסי שבארצות הברית. תפילותיו היו לשם דבר והוא נודע כצדיק וכעובד השם אמיתי. בתקופה האחרונה הוא חלה במחלה הקשה ל''ע, מצבו ידע עליות ומורדות עד שבמהלך השבת השיב הוא את נשמתו ליוצרה

ברוך דיין האמת: עם צאת השבת בארצות הברית מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של האדמו"ר מבאניא הרה"צ רבי מנשה מאיר לייפער זצ"ל זאת לאחר שנות יסורים קשים ומרים והוא בשנת השישים ושבע לחייו.

המנוח כ"ק האדמו"ר מבאניא זצ"ל נולד לאביו האדמו"ר רבי מרדכי באניא זצ"ל, האדמו"ר היה מיוחס בן אחר בן עד הרה"ק רבי מרדכי מנדבורנה זיע"א.

לאחר נישואיו החל הרה"צ רבי מנשה מאיר לייפער זצ"ל להרביץ תורה ויראת שמים, שמו הלך לפניו כצדיק וכעובד השם אמיתי בלב ונפש. כל חייו הוא הצטנע והתהלך בצידי הדרכים.

תלמידיו מספרים ל'חדשות JDN' כי תפילותיו היו לשם דבר, "במשך שעות ארוכות הוא היה מתפלל בדביקות עילאית, כבן המתחטא לפני אביו, התפילה אצלו הייתה משהו מיוחד, אנשים רבים הגיעו רק לראות איך הוא מתפלל, זה היה מושג".

במהלך שנותיו פתח האדמו"ר מבאניא זצ"ל בית כנסת במונסי שם הגיעו רבים להסתופף בצלו, הוא ניהל את עדתו ביד רמה ובמסירות נפש מופלאה.

לפני תקופה חלה האדמו"ר במחלה הקשה, מצבו ידע עליות ומורדות עד שבמהלך השבת האחרונה השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרה למגינת לב.

מסע הלוויה תצא הבוקר שעון ארה"ס מבית מדרשו "קהל בית מרדכי באניא" במונסי משם ימשיך מסע ההלוויה לבית המדרש טאהש בקרית יואל לעבר בית החיים במקום שם ייטמן למנוחת עולמים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו