Aharon Krohn/Flash90

התרגשות בבעלזא: האדמו"ר חזר מטלזסטון וכובד בסנדקאות בשמחת הברית לנין

אלפי חסידי בעלזא התקבצו בשעה האחרונה בהיכל בית המדרש הגדול בקריית החסידות בירושלים לרגל שמחת הברית לנין כ''ק האדמו''ר שליט''א. הרבי שחזר מחופשה קצרה בטלז סטון כובד בסנדקאות. בנו שימש כמוהל. לרך הנימול העניקו את שמו של הסב שנפטר

הצהריים (ראשון) התקיימה שמחת ברית המילה לנינו של כ"ק האדמו"ר מבעלזא שליט"א בן לנכדו הרה"ג רבי אברהם סאפרין שליט"א. הברית התקיימה בהיכל בית המדרש הגדול של החסידות בקריית בעלזא בירושלים בהשתתפות אלפי החסידים.

ל'חדשות JDN' נודע כי שמחת הברית התעכבה מעט זאת לאחר שכ"ק האדמו"ר מבעלזא שהה למנוחה במעון הנופש בטלז סטון, עם הגיעו נכנס הרבי להיכל בית המדרש הגדול של החסידות ומעמד הברית החל.

כ"ק האדמו"ר מבעלזא שליט"א כובד בסנדקאות, בנו של האדמו"ר הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח שליט"א שימש גם כמוהל וגם כובד בכסא של אליהו הנביא.

התרגשות נרשמה בקהל בשעת קריאת השם כאשר אבי הבן העניק לרך הנימול את השם "יצחק שלמה" על שם הסב האדמו"ר מקאמרנא גבעת שאול זצ"ל.

לאחר מעמד הברית עברו אלפי החסידים ואחלו מזל טוב לכ"ק האדמו"ר שליט"א. סעודת הברית נערכת בשעה זו בהיכל ה'אגרויסע שטוב' בבניין החסידות בקריית בעלזא בירושלים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו