אם היולדת האלמנה בראיון רווי אמונה: הקב"ה נותן נחמה

בתחילת השבוע פורסמה הידיעה על לידת בן חדש להרב יוסף גרינבוים ז"ל מהרוגי מירון שנספה לפני כשלושה שבועות ביום ל"ג בעומר

כעת ימים ספורים לפני הברית משתפת הסבתא (אם האלמנה) הגב' פולי וויס את התחושות מחדר הלידה בראיון מרגש:

"אנחנו לא קוראים לזה אסון, כי קיבלנו את זה משני הצדדים (גרינבוים ווויס) באמונה חזקה. יש פה משהו שמימי, נשמות שרבי שמעון בחר אחת אחת. לא רק במותו הוא קידש את השם, אלא כל חייו. בשבילנו זאת אבידה מאוד מאוד קשה. מאוד לא פשוט"

על הרגשות שהציפה הלידה מספרת פולי: "יחד עם השמחה מעורבבים הרבה רגשות, נחמה, שמחה, ורגעים של קושי על האובדן והצער שהתינוק נולד לאבא מיוחד כ"כ, שהוא אפילו לא יודע את זה"

וכך גם נראית חיה האלמנה בת ה23: " חיה אצילית, היא גדולה מהחיים, יש לה הרבה זיכרונות טובים, היא אומרת כל הזמן: "אם הוא רק היה פה הכל היה מושלם", היא מודעת לזה שהיא אלמנה שילדה ילד יתום אבל יש גם הרבה נחמה, בן נולד נתרפאה המשפחה.

עם זאת, אי אפשר להתעלם מהאובדן. הם היו נשואים שלוש שנים וארבעה חודשים, הוא היה בעל ואבא מאוד מסור. לכן זה אפילו עוד יותר קשה.

בסוף דבריה מבקשת הסבתא להודות על החיבוק של עם ישראל ואומרת:

" החיבוק שאנחנו מקבלים מעם ישראל! הוא מתגלה בתפארתו, הקב"ה לקח, והוא גם נותן הרבה נחמה. האחדות וההתגייסות של עם ישראל מאוד מנחם! כמה אחווה, אהבה!

בלידה היה הרבה חסדים והרבה ניסים! הצוות היה מדהים, רגיש. הוא התגייס מהשנייה הראשונה ועמד נפעם מול גדלות הנפש של חיה, היא ממש קידשה שם שמים ואנחנו מקווים שתהיה חזקה גם הלאה בשבילה, בשביל ליבי ובשביל התינוק הטרי, אבי יתומים ברא אותו יתום, אבל הוא מגדל אותו!"

למכתב שפרסמה היולדת הקליקו כאן>>>

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו