מהפכת אחדות עולמית – הזדרז להצטרף למיזם המהפכני וראשון מסוגו שכובש את העולם:

גדולי ישראל זועקים בכאב שצריך להתאחד, ואנן מה נענה אבתריה, האם כבר התאחדת? האם כבר הפנמת מ"ה השם אלוקיך שואל מעמך?

אסון רודף אסון, 45 קדושים וטהורים נמחצו ונדרסו אצל רבי שמעון, בקושי שעבר ה"שבעה" וכבר עלה עלינו זעמו של ישמעאל, בטילים בלתי פוסקים מחוץ ובפרעות בלתי נגמרים בפנים, יהודים קדושים וטהורים נהרגים נפצעים ומבוהלים. השבר הוא גדול הכאב הוא עצום…

ואם כל זה עדיין לא הספיק לנו, אזי רגע לפני חג השבועות נחתה עלינו בשורה מחרידה נוספת – נפלו ונמחצו טהורים וקדושים מחסידי קרלין ומצאו את מותם בדיוק באותו אופן כמו שהיה אצל ר' שמעון.

רבותי, עת צרה היא ליעקב : הלב דואב, הגוף כואב ומסרב לעכל את הרעות הבאות עלינו מבית ומחוץ.

ומה, נישאר אדישים?

טאייערע איד, הייליקער איד, לא משנה מאיזה מגזר אתה, אם אתה חסיד או לא חסיד, אם אתה קרלין ויזניץ אמשינוב סאטמר ברסלב או חב"ד…

גדולי ישראל זועקים בכאב שצריך להתאחד, ואנן מה נענה אבתריה, האם כבר התאחדת? האם כבר הפנמת מ"ה השם אלוקיך שואל מעמך?

כתוב במדרש תנחומא: "בנוהג שבעולם, אם נוטל אדם אגודה של קנים, שמא יכול לשברם בבת אחת? ואילו נוטל אחת אחת, אפילו תינוק משברן… וכן את מוצא שאין ישראל נגאלין עד שיהיו כולן אגודה אחת, שנאמר: בימים ההמה ובעת ההיא נאם ה' יבואו בני ישראל ובני יהודה יחדיו וגו'. כשהן אגודים, מקבלין פני שכינה

איך אני מתאחד?

3 פעולות פשוטות:

  1. אתה משאיר פרטים קצרים במוקד או בלינק. 2. אנחנו יוצרים איתך קשר ומביאים לך יהודי שרוצה ללמוד איתך בחברותא עשר דקות ביום. 3. אתם לומדים יחד משניות תענית, ועושים היסטוריה – גם תורה גם אחדות וגם עילוי נשמה בשלחן אחד.

מאמץ אחד קטן שלך ושלי וכולנו נותנים מתנה אמיתית לכל ההרוגים בעת צרה.

יהודי יקר, הזדרז והתקשר עכשיו למספר 03-735-45-45 או לחצו כאן>>>


שיחה מצמררת עם אשתו של הרב שמואל צבי קלוגסבלד ע"ה מהרוגי מירון:

"בשבת לפני האסון במירון, בעלי אסף את כל הילדים הוא ישב איתם סביב השולחן והתחיל לדבר על כך שכשיהודי עולה למעלה… הוא לא לוקח איתו כלום, הוא לא לוקח איתו לא עציצים ולא פרחים הוא לוקח איתו דבר אחד: הוא לוקח איתו – אחדות.

בעלי הסתכל לילדים בעיניים ואמר להם: "הקדוש ברוך הוא מסתכל על כל יהודי ושואל אותו מה עשית בשביל האחדות?

היום במבט לאחור אני מסתכלת על זה בתור צוואה, ואני רוצה לומר: קיבלתי הרבה מתנות קיבלתי עציצים וקיבלתי פרחים, אבל כזאת מתנה לא קיבלתי. המיזם הזה שכבר הגיע ליותר מחמש מדינות בעולם – זאת המתנה הכי גדולה שאני צריכה עכשיו, אני בטוחה שזה מה ששמואל צבי שלי צריך עכשיו".

הרב שניאור כהן, יוזם המיזם: "לא יכולתי לענות, הייתי חנוק בדמעות, בכיתי איתה יחד. בכיתי כי באמת, מה אני יכול לנחם אותה? בעלה היקר לה מכל הלך לבית עולמו. רק לתאר, זה מעביר צמרמורת בכל הגוף. הדבר היחיד שאני כן יכול לתת לה (כמובן, בנוסף לתמיכה כספית מכובדת להרוגי מירון) זה מלבושי כבוד לבעלה, שם למעלה… משניות ואחדות, זה מה ששמואל צבי וכל ההרוגים היקרים באדם עליהם השלום צריכים עכשיו.

                             יהודי יקר, התקשר עכשיו למספר 03-735-45-45

                              או היכנס עכשיו ללינק כאן>>>

והצטרף למיזם שעושה אחדות בכל העולם כולו ותיתן לשמואל צבי ולכל ההרוגים מלבושי כבוד.

                               תן להם עשר דקות ביום – בסך הכל עד השלושים.

האזינו לראיון עם הרב הגאון הרב יצחק אייזיק לנדא רב העיר בני ברק

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו